Misstänkte det.. synd, jag älskar äppeljuice/dryck men inte min mage, funkar bara med grumliga varianter..Den är klar. Ser ut ganska exakt som öl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Misstänkte det.. synd, jag älskar äppeljuice/dryck men inte min mage, funkar bara med grumliga varianter..Den är klar. Ser ut ganska exakt som öl
jag har snabbläst å va helt säker på att det va en fläderyoghurt...Den är klar. Ser ut ganska exakt som öl
Jag tänkte lite för länge på hur man skulle kunna framställa en klar youghurt innan jag kom på att fenomenet kräm finns. OCh tekniskt sett borde det inte vara så svårt att göra en ölkräm..jag har snabbläst å va helt säker på att det va en fläderyoghurt...
" den ser exakt ut som öl" fick skrolla tillbaka
Visa bifogad fil 148849
Hiss!
Ingen nyhet, men jag upptäckte just att den var laktosfri = fritt fram för mig. Den är väldigt poppis på jobb, och gjorde mig inte besviken. Krämig och god!
Förlåt, men det står ju klart och tydligt "whit a base of apple" mitt på förpackningen..?Visa bifogad fil 149156
DISS
Det första, lilla problemet som jag tror de flesta kanske inte bryr sig om, är att denna har den där lite tjockare/slemmiga konsistensen som många av Provivas juicer har. Jag tycker det är lite obehagligt.
Det större problemet är något jag kände direkt när jag smakade, och det är att den här smakar nästan bara äpple. Fast inte gott äpple då som äppeljuice (jag älskar äppeljuice) utan mer.. surt? En hint av jordgubbar anas någonstans, ni vet de där sura, omogna jordgubbarna man kan råka få ibland. Guava har jag aldrig ätit så jag kan inte säga om det smakar det, jag noterar iaf ingen annan smak än äpple och jordgubb.
Jag märkte faktiskt inte i butik att det även var äpple i. Jag ser ju nu när jag tittar närmare på paketet att det faktiskt framgår, men supertydligt är det ju inte.
Skippa denna och köp en god äppeljuice istället, jag rekommenderar Bravo Äpple och päron. Är ni sugna på jordgubbstwist så är Bravos apelsin och jordgubb också god!
Att du tycker det är "klart och tydligt" får stå för dig. Jag anser inte att det är det när det står kursivt under. Också skevt i sig kan jag tycka att skriva "with a base of apple" när innehållet är 80% äpple. Såhär ser innehållsförteckningen ut:Förlåt, men det står ju klart och tydligt "whit a base of apple" mitt på förpackningen..?
Ja, för mig är det tydligt att den kommer smaka äpple när det tydligt står som det gör på framsidan av förpackningen.Att du tycker det är "klart och tydligt" får stå för dig. Jag anser inte att det är det när det står kursivt under. Också skevt i sig kan jag tycka att skriva "with a base of apple" när innehållet är 80% äpple. Såhär ser innehållsförteckningen ut:
INGREDIENSFÖRTECKNING Äppelpuré* (40 %), äppeljuice* (39 %), jordgubbspuré (15 %), guavapuré (5 %) och svart morotsjuice* (1 %). Pastöriserad. * Från koncentrat.
Jag tycker iaf det är ganska uppenbart att de försöker få kunderna att uppfatta det som något det inte är. Annars hade den väl rimligen hetat äppeljuice med smak av jordgubb och guava.
Jag köpte den med biffsmak. Tyckte det bara smakade salt. Fick skölja av dom för det gick knappt att äta. Så dom fick en DISS från mej.Visa bifogad fil 149202
Hiss!
Denna kommer köpas igen. Helt okej nudlar och god smaksättning. Ingen hetta, utan passar sådana som mig som föredrar milda smaker.
Älskade också denna!!
Hiss!
Mums. Alla färger smakar väldigt mycket. Juicigt och syrligt samt fruktigt. Röd är godast. Gillade verkligen att de var större också. Kommer absolut köpa igen.