Är det BCAA? Eller vad är "powern"? Socker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det BCAA? Eller vad är "powern"? Socker?
Sa ju det!!!! Inte alls mycket hetta.Nu har jag smakat chili-cheeseringarna!
God smak men absolut ingen hetta. Ungefär lika starka som Annas pepparkakor. Jag ger tummen upp men inga draktårar!
Instämmer! Blev också positivt överraskad över att de inte smakade just ädelost. Goda var de!OLWs(?) ädelost stjärnor! HISS
Så goda! Smakar inte alls ädelost (tack och lov), snarare som riktigt bra cheddarsmak.
Jag ger dem diss, de smakar ju inte just ädelost! Inte för att de är äckliga, de är goda, men smakar som de andra ostbågssorterna som det finns några sorter av. Dock inte ädelostsmak i dem. Vilket jag ville ha.Instämmer! Blev också positivt överraskad över att de inte smakade just ädelost. Goda var de!
Jag har också en påse Cheez Cruncherz "Flaming hot" som är lite samma sak. Smaken är där men inte hettan.Sa ju det!!!! Inte alls mycket hetta.
Ja, alltså jag kan ju förstå att man blir besviken om man köper dem för att man vill ha ädelostsmaken (vilket man väl förmodligen vill om man köper dem ). För min del var det så att jag blev bjuden på dem borta och blev glad för att de inte smakade ädelost. Jag skulle nämligen aldrig själv köpa något med den smaken.Jag ger dem diss, de smakar ju inte just ädelost! Inte för att de är äckliga, de är goda, men smakar som de andra ostbågssorterna som det finns några sorter av. Dock inte ädelostsmak i dem. Vilket jag ville ha.
Jag tyckte den sorten var väldigt het när jag testade! Men inte ringarna. Hm.Jag har också en påse Cheez Cruncherz "Flaming hot" som är lite samma sak. Smaken är där men inte hettan.
Jag ger dem diss, de smakar ju inte just ädelost! Inte för att de är äckliga, de är goda, men smakar som de andra ostbågssorterna som det finns några sorter av. Dock inte ädelostsmak i dem. Vilket jag ville ha.
Ja! Eller hur, jag tänkte att "Oh, ädelost, måste vara goda!" och så smakade de nästan som vanligt, inget speciellt liksom. Speciellt inte ädelost som är så gott!Du och jag! Duktigt besviken.