Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mig med, väldigt gott!!Polly tropical får en hiss från mig
Har smakat smash chokladkakan nu också. Får bli en svag hiss, tycker alltid det kan vara mer salt
låter ju jättegott! Är det hemköp?Hiss till Garants pastasås! Provat denna och ett par till, alla har varit godare än de flesta andra färdiga pastasåserna. Perfekt när tiden är knapp!Visa bifogad fil 138729
Hemköp och Willys har jag handlat pålåter ju jättegott! Är det hemköp?
Alltid hiss på den, gärna så där halvtinad, lagom kall och seg!
Jag vill helst ha den varm och lite rinnigAlltid hiss på den, gärna så där halvtinad, lagom kall och seg!
Så gör jag med! Även med hembakade. Det är ju det godaste som finns!Jag vill helst ha den varm och lite rinnig
Brukar micra den från fryst 20-30 sekunder.
Sambon gillade lakrits sakerna, sen var det inga mer goda typVisa bifogad fil 139034 DISS. Inget gott i den.
Banan, vattenmelon och… sköldpadda?Visa bifogad fil 139034 DISS. Inget gott i den.
Tyckte den var god! Bortsett från det som såg ut som råttspillning eller så (aka. lakrits )!Visa bifogad fil 139034 DISS. Inget gott i den.
Smakade inte sköldpadda. Tror jag. Har aldrig ätit sköldpadda men gissar att det inte smakar såBanan, vattenmelon och… sköldpadda?