Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä dessa blev DISS från mig. Inte äckliga men inte goda heller. Tycker de hade en liten besk bismak som jag inte uppskattade.
Samma här! Fy vad äckliga rent ut sagtOch dem får en Diss av mig..
Smakade också den igår. Vi kom fram till att den smakade ganska exakt som om någon låtit ett gelehallon sakta lösas upp i en flaska Trocadero, varken gott eller äckligt liksomTestade Trocadero Gelehallon:
Nja, visst smakar det gelehallon men varför skulle jag vilja dricka det? Inte äckligt bara inte direkt beroendeframkallade. Såsom Trocamust
Verkligen spot on Dricker hellre min trocadero och äter mina gelehallon i sina vanliga formerSmakade också den igår. Vi kom fram till att den smakade ganska exakt som om någon låtit ett gelehallon sakta lösas upp i en flaska Trocadero, varken gott eller äckligt liksom
Jag älskar Trocadero geléhallon. En riktig hiss.Testade Trocadero Gelehallon:
Nja, visst smakar det gelehallon men varför skulle jag vilja dricka det? Inte äckligt bara inte direkt beroendeframkallade. Såsom Trocamust
Jag med! Det lät så konstigt men är så gott!!Jag älskar Trocadero geléhallon. En riktig hiss.
Jag hissar denna!
Visa bifogad fil 138357
Inte jag heller förrän ICA gav mig två sådan istället för de jag hade beställtDen blir jag sugen på att testa! Visste inte att det fanns panpizzadeg!
Ser ju faktiskt farligt gott ut!Visa bifogad fil 138458
Hiss!
Karamelliserade popcorn är en hit för mig, och med choklad kan det inte bli fel. MEN, det är rätt ojämn saltning. På vissa känns det som att de tappat saltkaret i… Så hiss för de bra bitarna, och diss för de med för mycket salt.