Jag klarar inte av något av det. Råkade köpa en värmekudde som luktade lavendel. Den fick bo i städskrubben.Jag älskar alla tre! Tycker bäst om "blommiga/parfymiga" vita viner också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klarar inte av något av det. Råkade köpa en värmekudde som luktade lavendel. Den fick bo i städskrubben.Jag älskar alla tre! Tycker bäst om "blommiga/parfymiga" vita viner också.
Men vad härligtJag klarar inte av något av det. Råkade köpa en värmekudde som luktade lavendel. Den fick bo i städskrubben.
Här älskar Viol, avskyr Koriander , lavender typ ok. Hade nog gjort som @mysboll förvisat en vetekudde med doft till städskrubben medDet är väldigt intressant det här med smaker. Jag ÄLSKAR koriander (som ju många tycker smakar tvål) men kan verkligen inte med viol och lavendel i mat. DÄR kan man snacka om tvål/parfymsmak!! Tycker jag då alltså...
Oooohhh måste testa!!Visa bifogad fil 140416
HISS! Satan i gatan! Tror det kan vara bästa chipsen sen OLWs pepparchips som fanns på 80-talet.
Åh nej, nu påminde du mig om en av mina laster här i livet... Jag var besatt av Tresor (eller Krave som de heter här) i några år efter att min franska pojkvän introducerade mig för dem. Har inte ätit dem på flera år men nu blev jag brutalt sugen. Och affären ligger bara 100 meter bortVisa bifogad fil 140471
Hiss
Dock inte som flingor, utan passar superbra tillsammans med vaniljkvarg som ett fikaalternativ
Det tog inte så lång tid innan du gick för att köpa dem heller@DarkInNight Kan jag debitera dig för detta samt eventuellt efterföljande fling-inköp eller?
Visa bifogad fil 140479
Gud nej, max 45 minuter! Jag SA ju att affären låg 100 meter bort! Och inlägget kom dessutom precis lagom till mitt kvällsmellisDet tog inte så lång tid innan du gick för att köpa dem heller
Åh nej, nu påminde du mig om en av mina laster här i livet... Jag var besatt av Tresor (eller Krave som de heter här) i några år efter att min franska pojkvän introducerade mig för dem. Har inte ätit dem på flera år men nu blev jag brutalt sugen. Och affären ligger bara 100 meter bort
Har inte provat några andra än original dock, de röda med lite nötsmak på fyllningen. Jösses vad gott. Men ja, det är definitivt mer fika än frukostflingor!
Jag behövde läsa orimligt många gånger innan jag fattade att det inte var en faktisk kartong du ätit upp. Började allvarligt ifrågasätta hur ätande på en pappkartong skulle hjälpa mot godissug. Sen trillade poletten ner (efter att jag läste det citerade inlägget)Jag säger inte att det nödvändigtvis var så men det KAN ha varit så att jag en gång åt nästan en halv kartong som snacks när det inte fanns något godis hemma..
De köps inte längre under några omständigheter
Oj. Det skulle jag aaaldrig göra.Jag säger inte att det nödvändigtvis var så men det KAN ha varit så att jag en gång åt nästan en halv kartong som snacks när det inte fanns något godis hemma..
De köps inte längre under några omständigheter
Oj. Det skulle jag aaaldrig göra.
Haha! Fast ibland är jag så gruvligt sötsugen att det känns som att jag nog ätit kartong också om den hade glasyrJag behövde läsa orimligt många gånger innan jag fattade att det inte var en faktisk kartong du ätit upp. Började allvarligt ifrågasätta hur ätande på en pappkartong skulle hjälpa mot godissug. Sen trillade poletten ner (efter att jag läste det citerade inlägget)
Sånna har man till koldskål på sommaren. Väldigt gott! Och jag som varandes dansk är uppvuxen med båda Dock går det inte att köpa koldskål i Sverige utan man får göra egen, försöket att lansera det här var tyvärr en flopp, svenskarna förstod inte tjusningen med det. Det går som smör i solsken i Danmark! Man kunde köpa kammerjunkere i en del butiker i Skåne när jag var barn, men oftast köpte vi när vi åkte till Danmark en gång i månaden och handlade dansk mat.Har jag glömt att hissa de här? Supergoda småkakor - Karin Volf's kammerjunkere. Hiss!
Visa bifogad fil 140583
Det måste jag testa!Sånna har man till koldskål på sommaren. Väldigt gott! Och jag som varandes dansk är uppvuxen med båda Dock går det inte att köpa koldskål i Sverige utan man får göra egen, försöket att lansera det här var tyvärr en flopp, svenskarna förstod inte tjusningen med det. Det går som smör i solsken i Danmark! Man kunde köpa kammerjunkere i en del butiker i Skåne när jag var barn, men oftast köpte vi när vi åkte till Danmark en gång i månaden och handlade dansk mat.
Så min givna fråga är, var har du köpt de här godbitarna, så jag kan köpa till min koldskål? Vet att Karen Volf har två sorters kakor på Hemköp, en av dem är en havrekaka som heter Havredröm, kan hissa den till skyarna och lite längre!
Visa bifogad fil 140591
Det är tyvärr sorgligt att jag inte kan köpa viss dansk mat längre, Nyköping har nog för få danskar i jämförelse med Skåne, har insett hur mycket mat där jag kunde köpa, men som jag inte kan köpa här.
Jag förstår (numera ännu bättre) absolut @Mineur och @Sel som importerar vissa saker från Sverige Det behovet hade jag inte förr som granne till Danmark, i ett landskap som sålde mycket danskt redan
Vad måste du testa? Havredröm eller koldskål? Vill du testa koldskål kan du få "RÄTT" recept av mig, från min farmor, eftersom man inte kan hitta kärnemjölk i Sverige så får man ta det som finns Det finns 3000 recept men förstås, alla utom farmors är "fel"Det måste jag testa!
Jag har hittat mina på Matsmart.se. Köper alltid när jag ser att de fått in på lagret.