Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du inte? De finns t.o.m. på lilla mini ICA här i hålan
Det är lite lustigt, för de där små gratispåsarna fanns i en ica i en håla (typ förort) vid sommarstugan. Men här i stockholm, i en stor icaaffär - näpp inte ett sus om den.
Har OLW kommit med chips som bara säljs i små byhålor..? :cautious:

Det är lite lustigt, för de där små gratispåsarna fanns i en ica i en håla (typ förort) vid sommarstugan. Men här i stockholm, i en stor icaaffär - näpp inte ett sus om den.
Har OLW kommit med chips som bara säljs i små byhålor..? :cautious:
Haha ja kanske?
Havssalt var det visst förresten, var tvungen att googla. Så så gott!

Jag har letat mig fördärvad efter de nya smakerna på kvarg från Lindahls men bara hittat vanilj på närmsta hemköp :cry:

Någon som har testat de nya?

Jag har letat mig fördärvad efter de nya smakerna på kvarg från Lindahls men bara hittat vanilj på närmsta hemköp :cry:

Menar du dom utan tillsatt socker? Köpte 3 olika smaker på Ica maxi (visby) häromdagen. Det var hallon, Persika-passion och Lime-Citron. Har bara hunnit smaka lime-citron men den var väldigt len och god :)

japp.jpg

Näe ingen höjdare alls faktiskt. För sliskigt och ojämnt. Ibland ren choklad och sen en stor äcklig bit japp. Jag gillar japp, men näe.

Jag instämmer! Brukar faktiskt inte ha några som helst problem med att trycka i mig en hel chokladkaka på en kväll men jag va nästintill spyfärdig efter två bitar av denna...

På tal om smaksatt kvarg så vill jag hissa Icas egna med smak av mango. Bra smak och inget aspartam :up: (äter hellre socker än aspartam och den var inte direkt översockrad tycker jag)

Jag tänker att aspartamet liksom konserverar min ungdom :D

(Jag har svårt med produkter som har mer än 10% socker, speciellt när det är något jag äter såpass mycket som kvarg, min nya mage blir rätt arg på mig.)

Var testpilot för GoGreen grytbas.
TransformedImage.ashx

+ för att det inte var tillsatt salt och att det faktiskt fanns lite hetta däri trots allt. Jag tror dessutom att den var helt vegetarisk (vegansk?).

- för att den fick den där lätt mjöliga smaken som grytbaser ofta får. Personligen tyckte jag inte att den var så god, men make och barn åt glatt. Vi åt enl "vegoreceptet" på paketet och då var det ok (1 broccoli + 100g sockerärtor), hade man ätit "köttreceptet" hade det bara varit en massa kyckling och några sorgliga små linser ...

Slutsats:
Som grytbas betraktad, helt okej! Fast det går ju inte att förneka att jag hade kunnat slänga ihop en godare curry på egen hand.

Kolla på Ica. Samtliga Ica jag besökt senaste tiden har haft dom nya. Har köpt hem tre av dom, men inte hunnit testa än.

De här nya kvargsmakerna, är det när de är sockerfria som de blir sådär torra och jävliga? Eller kan de nya i stor förpackning tänkas bli lika lena och goda som exempelvis vaniljkvargen?
//Zebra, nyfiken men skeptisk :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka