Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
1926914_10155141053445114_7796301474186208561_n.jpg

Vilken DISS! Idén är kanon (organisk tandkräm), men en tandkräm som ser ut som hudsalva, smakar en märklig blandning mellan aloe vera och mandarin, och inte löddrar, är inte ett vinnande koncept... Kände mig inte ren efteråt och när jag vaknade kändes munnen mer sunkig än vad den brukar göra efter en natt... Dyr var den också.

Har inte testat själv men hört vansinnigt många som testat nån av Urtekrams tandkrämer och haft precis samma åsikt som dig. Finns det NÅGON som gillar dom?!

De här nya kvargsmakerna, är det när de är sockerfria som de blir sådär torra och jävliga? Eller kan de nya i stor förpackning tänkas bli lika lena och goda som exempelvis vaniljkvargen?
//Zebra, nyfiken men skeptisk :p

Jag tycker inte de smaksatta är torra, det är typ de naturella utan fett eller socker som är det.

Och jag tycker Lindahls smaksatta i små förpackningar är äckligt torra, medan de i stora förpackningar är så goda så, med undantag för blåbär som är torr den med :p

Jag håller med! Och jag skyller på aspartamet! Tycker alltid att saker med aspartam blir lite strävt i munnen, till och med dricka (!)

De stora är ju väl sockrade ;)
Precis, därför funtar jag på om de här nya öht är värda en chans ifall de är torra äckel allihop :p

Jag håller med! Och jag skyller på aspartamet! Tycker alltid att saker med aspartam blir lite strävt i munnen, till och med dricka (!)
Ah, har aldrig tänkt så långt faktiskt! Äter typ aldrig nånting som innehåller aspartam ändå så det har aldrig fallit mig in :p

Jag vill hissa appen Duolingo, en app för att öva upp/läsa sig språk (det går att välja ett eller flera). Det är ett jätteroligt sätt, tycker jag, att fräscha upp de få kunskaperna jag har och det var längesedan jag var så road av språk :)
Den lät rolig, måste testas!

Ramlösa med fläder och lime; HISS! Mitt nya favoritvatten :love:

Lät gott :)

Jag vill HISSA Magnums nya "Black" espresso. God utan att vara för söt :d

Provade den nys kvargen med nötchokladsmak idag eftersom jag sprang på den när jag var och handlade. Och jag tyckte nog inte att den var något vidare så diss på den, kändes liksom rätt trist i smaken och hade någon märklig suraktig bismak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka