Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
$_35.JPG

Smakar som tutti frutti eller zoo :d

Provade den nys kvargen med nötchokladsmak idag eftersom jag sprang på den när jag var och handlade. Och jag tyckte nog inte att den var något vidare så diss på den, kändes liksom rätt trist i smaken och hade någon märklig suraktig bismak.

Blanda mager kesella med karamelliserad mjölk så lovar jag att du blir gladare :up: vem vill äta aspartam liksom :yuck:

På temat Ginger beer vill jag HISSA denna:
621936.JPG

Det är en läsk alltså, ingen alkoholhalt att tala om (0,5%) Rejäl ingefärssmak och inte sötsliskig :d Finns på mitt Ica vet jag och vissa restauranger. Och Systembolaget!

Edit: såg att Systembolaget beskrev den som Kryddig, söt smak med hetta och tydlig karaktär av ingefära, inslag av lime, chili och gräs. Men så söt är den inte. Har någon druckit ölen Ginger Joe så är den typ 5 ggr sötare (och inte alls så god som denna).

Provade den nys kvargen med nötchokladsmak idag eftersom jag sprang på den när jag var och handlade. Och jag tyckte nog inte att den var något vidare så diss på den, kändes liksom rätt trist i smaken och hade någon märklig suraktig bismak.

Jag håller med, jag. Nästan så jag vill säga tokdiss t.o.m. Första sekundsnabba intrycket var väl "ok" typ, men med andra skeden bara växte den i munnen. Det räckte med tre teskedar! Så nä, tack.

Nu har jag provat den nya kvargen med nötchoklad, den får en Hiss, mest enbart för att den inte är så sträv så att den fastnar i hela käften när man äter den ;) Smaken i sig är inte nån överdriven höjdare, men funkar.

Jag vill faktiskt dissa B&Js kanelbullesmak. Det var mest bara sötsliskigt och fadd smak (och då är jag inte en som har problem med sötma egentligen), så ska jag ändå lägga massa pengar på deras glass kommer jag definitivt inte välja denna sorten igen.

Däremot vill jag hissa cornetto med jordnötssmör. Det enda jag har att invända mot var den lite isiga kärnan i mitten som jag inte förstår mig på. Men annars var den god :D

Lindahls kvarg - tranbär. DISS! :arghh::wtf::yuck: fick inte ens i mig en sked... Blir att öppna nästa kvargburk och se om den smakar bättre.

Lindahls kvarg - hallonsmak fick godkänt! Hiss på den :p Absolut inte så stabbig som tranbären där man typ fick upp hela burken med en sked ;) Hallonsmak köper jag nog igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka