Diss!
Alldeles för sötsliskigt och för lite kex.
Jag tycker tvärtemot, supergoda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diss!
Alldeles för sötsliskigt och för lite kex.
Förlåt för att jag postar så mycket om just kvarg men vatusan det va ju 5 för 40 på ica så va ju tvungen att göra nytt försök med de nya smakerna
Lindahls vaniljsmak får en Hiss, inte för att det smakar så mycket ärligt talat, men den är inte sträv Hejja sötningsmedel om det är det som gör det
Tipsar om att inte äta dem som godis under en kväll. Läkerol har en laxerande effekt på magen.
HISS! Supergoda. Smakar lite som saltlakrits blandat med kola. Kan funka som lördagsgodis
Tipsar om att inte äta dem som godis under en kväll. Läkerol har en laxerande effekt på magen.
/En som vet
Lindahls vaniljsmak får en Hiss, inte för att det smakar så mycket ärligt talat, men den är inte sträv Hejja sötningsmedel om det är det som gör det
Kan nog vara ok om man är förstoppadHar testat det en gång i forntiden med Viktväktargodis
DISS till sockerfria chokladbollar med stevia. Smakar sågspån. Köp inte!
Loka hallon- blåbär får en jätteHISS! Den har bra smak, utan att smaka saft. Bra törstsläckare!
Då kan man även testa Fisherman´s Friend...Kan nog vara ok om man är förstoppad
Köpte precis en kaka på lunchen och sitter om mumsar. HISS! Mycket godare än Lindts med popcorn.Fazers nya choklad, salty popcorn - jätteHISS. Vansinnigt god om man gillar kombinationen sött och salt. Kommer bli hopplöst svårt att låta bli onyttigheter nu....
Testade Ben & Jerrys Cinnamon Buns idag. Enorm HISS på den! Munorgasm till och med
Åh nej! En ny B&J med smak av kanelbullar?!!! Hur ska jag nu kunna bli av med gravidkilona?!!