Och snälla, hahaha, ni måste trycka på Arla-bilden också. Så att ni ser den i full storlek (den är så liten annars).
Jag fick ont i magen av skratt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och snälla, hahaha, ni måste trycka på Arla-bilden också. Så att ni ser den i full storlek (den är så liten annars).
Här kommer en diss!
Denna fruktstång alltså. Denna fruktstång...
Efter att ha försökt förklara för maken att "nej, de är faktiskt inte det minsta goda", så bestämmer han sig för att smaka när jag inte är hemma. Det här är kommentaren jag fick (och jag kan inte säga det bättre själv):
Ja... Hujedamig.
@Mineur den frågan är jag absolut inte kapabel att svara på, men allvarligt - jag har haft en urusel dag, så jag kan bara tacka dig och arla för en trevlig kväll, hahaha XD
@Mineur den frågan är jag absolut inte kapabel att svara på, men allvarligt - jag har haft en urusel dag, så jag kan bara tacka dig och arla för en trevlig kväll, hahaha XD
Här kommer en diss!
Denna fruktstång alltså. Denna fruktstång...
Efter att ha försökt förklara för maken att "nej, de är faktiskt inte det minsta goda", så bestämmer han sig för att smaka när jag inte är hemma. Det här är kommentaren jag fick (och jag kan inte säga det bättre själv):
Ja... Hujedamig.
Alltså nu när jag såg min (definitivt mindre än kvargbilden) bild på skurmedlet så måste jag bara fråga, hur tusan uttalar man det? Lite kul när man ska handla och vänder sig mot sambon och bara "jag måste ha den FETTESFLÖÖÖS". Typ. Vet inte heller vad det betyder. Kanske nån aningen mer språkkunnig kan skutta in och göra klarhet.
Alltså nu när jag såg min (definitivt mindre än kvargbilden) bild på skurmedlet så måste jag bara fråga, hur tusan uttalar man det? Lite kul när man ska handla och vänder sig mot sambon och bara "jag måste ha den FETTESFLÖÖÖS". Typ. Vet inte heller vad det betyder. Kanske nån aningen mer språkkunnig kan skutta in och göra klarhet.
Hahaha, @Mineur jag skrattar ihjäl mig!! xD
Dubbelhiss på fruktbjörnarna förresten! Jag har också nyligen upptäckt dessa (Mineurs bild är dock på rullarna, jag brukar köpa påsarna med en massa små tassformade godisbitar), och de smakar M-M-M!
Bromfest?!
fniss* Hur fan.. Visserligen många saker med utländska namn som blir lite roliga. Såg nånstans att creme bonjour heter typ Grädde Goddag direkt översatt.
Nu blev det OT.
Den som är ännu godare är clementin. Mycket mycket mycket godare än apelsinen.
OMG Definitivt HISS. Supersomrig och supergod!
Jag tycker den är god! Men inget slår clementinen@aprilmaj Men det är ju jordgubbarna som gör hälften
Bromfest? Det kan jag hålla med om är knepigt men blomfest är väl inte så himla märkligt. Tänker mig något i stil med detta: