Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ikväll blir det att smaka på följande:
Återkommer med åsikter
Jäpp, peach twist Blir nog inga alkoholiga drinkar ikväll tyvärr: ska med ett flyg klockan sex på morgonen i morgon ...Är det Fanta peach i mitten? Den är jättegod iaf att göra drinkar på!
Ikväll blir det att smaka på följande:
Återkommer med åsikter
Vad är det för smak på den blåa?! och vart har du hittat den?
Shokata, fläder/citron precis som @lil-sis skriver. Jag hittade den på hemköpVad är det för smak på den blåa?! och vart har du hittat den?
Den blå ser ju ut som något rengöringsmedel... Hoppas den är godare än den ser ut!Ikväll blir det att smaka på följande:
Återkommer med åsikter
Normalt gillar jag inte Ramlösa men den här var tom god när den var varm!
Så stor HISS på Ramlösa Fläder Lime!
Och jag äter precis på en med chiafrön och havssalt, och den får en hiss! Gillar att de är tunna och smaken är jättegod! Bra kvällssnack, ersatte chipsenhttp://ptbyellie.fitnessguru.com/si...m/adobephotoshopexpress_2014_10_15_081927.jpg
Smakat på grön och svart.
Den gröna, Linfrö och rosmarin är en smakmässig hiss!God sälta och rosmarinsmak.
Den svarta, hampafrön och svartpeppar har en för dålig sälta och väldigt starka, inget jag kommer köpa igen (men kanske till en ostbricka vore de bra)
Men de är inte riskakor utan majskakor så överlag blir det en hiss då de påstås vara riskakor.
Och jag äter precis på en med chiafrön och havssalt, och den får en hiss! Gillar att de är tunna och smaken är jättegod! Bra kvällssnack, ersatte chipsen
Dottern älskade dem också! Hon klämde fyra skivor efter frukostJag älskar dom med chiafrön! Bra som mellis och kvällssnack
Dottern älskade dem också! Hon klämde fyra skivor efter frukost