Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här är god! Megahiss :d

1002038big.jpg

Den också!

BÄTTRE kan du! STÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRREEE! :rofl::rofl:

Jag vill Hissa nya allevo chocolate chip och peanut butter. Det är en av de mest ätbara barsen (även om det kanske egentligen inte säger så mycket... :D)

Fortsätter kvällen med tokdissa Marabous nya premiumchoklad med lakrits. Genomvidrig och snudd på oätbar, trots att jag älskar lakrits och brukar uppskatta kombinationen. :yuck:

Herregud, både påskpolly och rotfruktsbröd låter ju hur gott som helst! Det här blir farligt...

@_FiA_ Men nej, kefir som brukar vara så gott! Nu har jag inte testat den där sorten, men har ätit det utomlands och brukar tycka det är gott. Hmm...

Herregud, både påskpolly och rotfruktsbröd låter ju hur gott som helst! Det här blir farligt...

@_FiA_ Men nej, kefir som brukar vara så gott! Nu har jag inte testat den där sorten, men har ätit det utomlands och brukar tycka det är gott. Hmm...
Det blev bara en riktigt konstig blandning när det var kolsyra i, men man kanske lär sig tycka om det ;)

Det blev bara en riktigt konstig blandning när det var kolsyra i, men man kanske lär sig tycka om det ;)
Nu har jag bara ätit det i USA i brist på andra vettiga mejeriprodukter, men jag har ett positivt minne av att det bara var som lite rinnigare filmjölk helt enkelt? Då var det dock det amerikanska märket Lifeway och såldes som "milk smoothie" så mycket möjligt att det inte är samma grej som Valios.

Nu har jag bara ätit det i USA i brist på andra vettiga mejeriprodukter, men jag har ett positivt minne av att det bara var som lite rinnigare filmjölk helt enkelt? Då var det dock det amerikanska märket Lifeway och såldes som "milk smoothie" så mycket möjligt att det inte är samma grej som Valios.
det har bildats kolsyra i av processen som blir, något med bra bakterier läste jag mig till ;). Smaken i sig var det nog inget fel på, lite surare än yoghurt och lite rinnigare.

Och jag ska gå tvärtemot alla hittills och säga DISS till rotfruktsbrödet. Svampigt/degigt /tråkigt och med en smak av typ jäst (?) snarare än rotfrukter.

• Gilla
Reactions: rtf
Alltså diss på amc! Sluta göra så helt sjukt spännande avsnitt av Walking Dead och sen bara bryta mitt i! :nailbiting: Hur ska jag stå ut att vänta en hel vecka tills nästa avsnitt :arghh::arghh::nailbiting::nailbiting:

Jag vet att många har hissat denna glass men den går ju inte att äta?:eek: Så supersliskig. Så DISS:
JordgubbDaiquiri-1120x330(F2113.W1120.H330).jpg

Sen testade jag även Citron, men den smakade bara konstgjort, så DISS på den med:
Sorbet_Citron_Mjolkfri-500ml(F686.W1120.H330).jpg

Tyvärr får det bli en DISS på denna, hade höga förväntningar men den smakar lite lustigt. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men god var den inte :(
image.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka