Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har testat 2 nya grejer

först denna, en riktigt svåräten kvarg med stark aspartam smak DISS
imagegen.ashx

Sen testade jag denna och total förvirring uppstod i hjärnan, smaken av bulle och knapret av mussli VAD I HELA?
Gillar man bullar så är den en riktig höjdare, men jag vet inte jag

i_7310240001778_130445201952984300.jpg

Tillsammans tar det över 15 min att sätta i sig en skål för mig...

Njä det blir dubbeldiss

Smak?

Tycker inte att aspartam smakar något.

Och de små burkarna med kvarg är lite som efterrätt :d förutom nötchoklad.

Aspartam smakar kanske i sig själv ingenting, vet faktiskt inte då jag aldrig ätit ren aspartam men det ger alla produkter som innehåller ämnet otrevlig bismak.

Jag tar alla dagar i veckan äkta socker som är godare och lättare att bryta ner :)

06_babylips-maybelline.jpg

Köpte denna igår, den gula då som ska vara intense repair. Hiss! Jag gillar den. Billig (40 spänn ungefär) och försvinner inte direkt som vanlig lipsyl utan sitter kvar länge. Den fixade min spruckna läpp under natten :)

Rice.jpg

Roligt med en glass som jag också kan äta hela av utan att vänta några magkatastrofer! Övre delen är god, hade kanske fått vara lite mer vaniljsmak i själva glassen. Struten är lite seg och smakar majs men det kan man leva med om man inte fått äta en glasstrut på flera år :D Däremot är det väldigt mycket fruktansvärt sött chokladrippel i struten, DET har jag svårt att leva med. Är inte så mycket för extremt söta saker. Men jag kommer definitivt köpa den igen. HISS!

10859988_583757941761193_397326951_n.jpg

Denna var med i månadens testagram, och tur var det för jag skulle aldrig köpt den annars. Väldigt välbalanserad smak, luktar lakrits. Har först en väldigt angenäm smak av kola som går över i en aningen smörig smak med en hint av salt och lakrits. Mycket gott även om jag för det mesta avskyr all lakrits utom riktigt salt lakrits.

Senast ändrad:
[QUOTE="Karma, post: 16910335, member
Denna var med i månadens testagram, och tur var det för jag skulle aldrig köpt den annars. Väldigt välbalanserad smak, luktar lakrits. Har först en väldigt angenäm smak av kola som går över i en aningen smörig smak med en hint av salt och lakrits. Mycket gott även om jag för det mesta avskyr all lakrits utom riktigt salt lakrits.[/QUOTE]

Meeh... Det kan du ju inte avslöja, jag har inte hämtat min box än! :mad: Det finns ju en testagram-tråd för rescension av varorna i boxen...

[QUOTE="Karma, post: 16910335, member
Denna var med i månadens testagram, och tur var det för jag skulle aldrig köpt den annars. Väldigt välbalanserad smak, luktar lakrits. Har först en väldigt angenäm smak av kola som går över i en aningen smörig smak med en hint av salt och lakrits. Mycket gott även om jag för det mesta avskyr all lakrits utom riktigt salt lakrits.

Meeh... Det kan du ju inte avslöja, jag har inte hämtat min box än! :mad: Det finns ju en testagram-tråd för rescension av varorna i boxen...[/QUOTE]

Bara skynda på och hämta boxen, den var jättegod :)

Meeh... Det kan du ju inte avslöja, jag har inte hämtat min box än! :mad: Det finns ju en testagram-tråd för rescension av varorna i boxen...

Bara skynda på och hämta boxen, den var jättegod :)[/QUOTE]
Jag ska, så fort jag bara kan. Tyvärr är det inte förrän på fredag...:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka