Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
front.8.400.jpg

MegaHISS som magnum fast mycket godare.

Jag har varit besatt i drygt 10 år, sedan första gången jag smakade dessa fantastiska nudlar. Köper alla jag kommer över varje gång jag har turen att snubbla förbi dom. Äter alldeles för många förpackningar på alldeles för kort tid.

Smaka inte ens, skicka till mig direkt istället! Konkurrens om dom fåtal förpackningar som finns att norpa är det sista jag behöver. :angel:

HISS :heart

zupa-amino-nudle-pomidorowa-61g.jpg

Älskade nudlar :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

i_07350045270078.jpg

Hiss till Ekko Gourmets veganska pasta med fyllning! :love:
Smidigt att kunna ha i frysen när man vill ha något snabbt och gott, bara att koka upp och sen blanda med lite pesto och grönsaker eller vad man nu vill ha till.

Håller med @Killaloe - Magnum pink var ingen höjdare. Chokladöverdraget smakade billigt och var lite läskigt metallic-rosa-penslat. Tyckte förvisso att glassen var rätt okej när man väl lyckats bli av med chokladlagret :wtf:

2015-04-08-1913_552561a99606ee218f89e17a.jpg

i_07350045270078.jpg

Hiss till Ekko Gourmets veganska pasta med fyllning! :love:
Smidigt att kunna ha i frysen när man vill ha något snabbt och gott, bara att koka upp och sen blanda med lite pesto och grönsaker eller vad man nu vill ha till.

Var kan man hitta den? Jag förstår att alla affärer inom en kedja kanske inte har den men det vore bra att veta var man ska börja leta ;)

Var kan man hitta den? Jag förstår att alla affärer inom en kedja kanske inte har den men det vore bra att veta var man ska börja leta ;)

Åh, bra fråga.. jag köpte mina på lokala Ica-butiken vilket också är den enda av 4 närliggande butiker som säljer märket. Men jag tror alla stora kedjor kan beställa in om man frågar lite snällt.. ! :D

Edit: såg nu att dom har en karta på sin hemsida där man kan hitta närliggande butiker som säljer märket, är ju inte säkert att någon av pastasorterna finns för det men värt att kika.

Jag testade
cinnamonbun.jpg
, visserligen skyr jag kanel som pesten, men jag gillar glass och kompisen hade den hemma så jag tänkte vara lite crazy och testa den. Till min föga förvåning var den givetvis URÄCKLIG, Diss på den. Blev tvungen att döda bismaken med ett ton GOD chokladglass efteråt.

Har testat 3 st Loka Crush:

Jordgubb: Kanongod! Somrig smak men inte så söt. Bra smak av jordgubbar. Godast av de 3. HISS
Päron: Mums! Fräsch och rejäl päronsmak utan att bli piggelinsmak. HISS
Hallon: Efter en klunk insåg jag att det smakade precis som min barndoms värsta smakupplevelse: koleravaccin. Syntetisk hallonsmak som liksom försöker dölja vaccinsmaken. Fick minneskväljningar, och hälla ut det mesta. DISS

festis-sparkling.jpg

Jag har provat nya festis, med kolsyra. Jag testade den med melon/lime. Jag tyckte den var god. Inte jättemycket kolsyra. Konkurrent till Loka crush kanske? HISS

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka