Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
@californication

Jag tycker faktiskt du ska ta och skicka ett mail till MAX och berätta om händelsen och personalens icke kundvänliga beteende.
Om ingen ger kritik så lär dom aldrig ändra på sig nästa gång något sker som drabbar kunderna.
Så kan ledningen själva få ta personalen där i örat.

Daim Choklad glass

Hiss, den var god, dock är orginalet snäppet godare, mest för att jag oftare gillar vaniljglass bättre än choklad.

Jag köpte i förra veckan Kina Wafer Vanilla Bites, alltså chokladöverdragna kex typ, i tron att de skulle smaka som Kinapuffar, men tji fick jag. Visst de gick väl att äta, lite väl söta kanske, men varför marknadsföra dem som en "Kina-produkt" om det inte finns ett spår av något sådant i dem? :confused:

DISS till Depends lack Nr 436
Fin färg och allt men ett rent helvete att få på plats. Tunt och rinnigt så det blev extremt randigt och behövs flera lager, tycker inte ens det är bra efter 3 lager.

1092-168-0436_1.jpg

Jag vill DISSA följande saker
Finley grape och blodapelsin - smakar mest unket och konstigt
Ramlösa äpple och rosmarin - smakar kanske inte så jättemycket i sig, men jag är inte jätteimponerad. Dessutom är rosmarin och äpple en kombination som jag förknippar en del med fläsk vilket gör att det tiltar lite i huvudet på mig och jag anar smaken av fläsk även i vattnet. Inte gott!

Ramlösa äpple och rosmarin - smakar kanske inte så jättemycket i sig, men jag är inte jätteimponerad. Dessutom är rosmarin och äpple en kombination som jag förknippar en del med fläsk vilket gör att det tiltar lite i huvudet på mig och jag anar smaken av fläsk även i vattnet. Inte gott!

Men hu vad märkligt O_o och äckligt :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka