Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ska nämna att denna glass också är en HISS :).
Håller med, trots att jag alltid är skeptisk till allt som har med laktosfritt att göra. :love:

Jag har glömt bort om glassen varje gång jag varit till affären, kanske det är tur det. Men på lördag är det fusk-dag så kanske ska se till att titta efter kladdkake-glassen då. :) (trots att jag gärna vill ha stooora bitar kladdkaka)

Håller med, trots att jag alltid är skeptisk till allt som har med laktosfritt att göra. :love:

Jag har glömt bort om glassen varje gång jag varit till affären, kanske det är tur det. Men på lördag är det fusk-dag så kanske ska se till att titta efter kladdkake-glassen då. :) (trots att jag gärna vill ha stooora bitar kladdkaka)
Jag var också väldigt skeptisk till den laktosfria men den är faktiskt en av mina favoriter nu :).

Jag är rädd att du blir besviken om du vill ha stora bitar, men prova tycker jag absolut du ska göra. :)

Hmm... jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Små små smarties som inte direkt tillför något, gelégodis som är ganska god men konstig i choklad och sen godis som gör att det poppar och sprakar i munnen. Typ poprocks. Man märker inte av dom när man äter, är nog små, små bitar, men det sprakar i munnen länge.

För stor kaka. Bitarna är i oregelbundna former så man kan inte bryta en rak rad (jobbigt om man är noga med sånt)
Chokladen smakar mjölkchoklad så den är ju god, men känns som det kanske är lite mycket på gång. De kunde skippat smartiesen och haft i mer gelegodis eller nåt annat om det är crunch de vill ha. Fast jag tycker den där brusande godisen är rätt rolig

Halvhiss/diss på den. Inget jag kommer springa till affären för.
images

Hmm... jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Små små smarties som inte direkt tillför något, gelégodis som är ganska god men konstig i choklad och sen godis som gör att det poppar och sprakar i munnen. Typ poprocks. Man märker inte av dom när man äter, är nog små, små bitar, men det sprakar i munnen länge.

För stor kaka. Bitarna är i oregelbundna former så man kan inte bryta en rak rad (jobbigt om man är noga med sånt)
Chokladen smakar mjölkchoklad så den är ju god, men känns som det kanske är lite mycket på gång. De kunde skippat smartiesen och haft i mer gelegodis eller nåt annat om det är crunch de vill ha. Fast jag tycker den där brusande godisen är rätt rolig

Halvhiss/diss på den. Inget jag kommer springa till affären för.
images
Är den i den "vanliga" storleken på stora chokladkakor eller är den i storlek med dessa två?
ladda%20ned%201_zps6kneikmc.jpg

Kan inte avgöra om det är en Mycket svag hiss, eller om det rentav är en diss. Mjäkig i smaken, smakar mest persika och lite passion, någon jäkla ananas eller guanabana känner då inte jag... och bitarna som är i är mjuka och man känner inte vad dom ska vara för frukt... Inte imponerad.
i_7310867535052_130445317408047951.jpg

Hittade äntligen Kladdkakeglassen. Den får helt klart en hiss, dock är jag som sagt tokig i större bitar och hade önskat mer av det. :( :D

Provade kladdkaksglassen igår :D Den får en halvhiss av mig, glassen var god men bitarna märktes ju knappt alls. Jag fortsätter med B&J om jag vill ha sånt :d

Ballerina Bites får varken hiss eller diss från mig. En dhiss? Mamma tyckte de var goda medan jag mest kände lite "jaha?". De var goda och så, men lite tråkiga och ingen direkt kioskvältande Ballerina-smak tycker jag.

ballerina-bites-original-175g-goteborgs.jpg

Loka crusch jordgubb får nog diss av mig. Smakar som blaskig cider, Helt okej egentligen, men nja jag föredrar lokas vanliga vatten :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka