Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men! Finns ju ingen chans i världen att jag kan hitta en sån här på de två mackarna jag kör förbi på vägen till jobbet. Kan inte vara annat än gott

Jag tyckte inte alls att de var något att hänga i julgranen. :( Smakade inte alls Kinapuffar och var mest en smaklös variant av kexchoklad i mitt tycke.

Är det ingen som testat Siaglass med Whisky och kan hissa eller dissa den?! Jag vågar inte köpa utan att någon uttalat sig om den :o

BonAquas nya smak citron/fläder är en enorm hiss!!!

Uppfriskande och god. Lagom söt med en aning surhet från citronen.

Alltså den här tråden fanns i mitt bakhuvud exakt hela tiden som jag var och handlade i morse... Jag är bara i Sverige på tillfälligt besök, så det här var liksom en av få chanser att a) minnas och b) köpa hem de varor som diskuterats här i tråden. Det blev nästan lite jobbigt emellanåt, jag var liksom tvungen att stanna till vid varje ny avdelning och fundera på om det inte var något i den matkategorin som jag måste prova! Vi kan ju säga som så att när vi kom till glassavdelningen så blev minnet väldigt klart... Och fullt. :rofl:

Jag kom dock hem utan glass (den här gången, vänta bara några dagar så kommer jag att ha ändrat på den saken) men väl med detta:

Fazer_Rotfruktsbrod_palsternacka_morot_390g_350.jpg

Jag gillar det, men jag förstår den som dissade det p.g.a konsistensen för det är ganska svampigt. Ingen super-tydlig rotfruktssmak heller egentligen, men ändå ett gott bröd liksom.

Köpte även hem detta, men vet inte hur nytt det är? Jag har aldrig sett det i alla fall, men gillade det verkligen. God, stark kaffesmak och det kändes mycket härligare att blanda ner än de vanliga grova "kornen".

t4n6lsv6k1n0dc1ytqas.jpg

Någon som hittat dessa än???
Jag ska ge mig ut på jakt snarast, men tänkte om nån annan hittat dem....
ImageGen.ashx

ImageGen.ashx

@mooi Den översta har jag i alla fall sett hos min lokala Ica supermarket :) Inte testat dock eftersom jag är lite skeptisk mot allt med jordgubbssmak.

Nu har jag provat denna variant av äggtimer, jag vill ha dom hårdkokta så körde tills hela "ägget" var vitt typ :) Blev kanon, så Hiss på att inte behöva hålla koll på klockan mer! Bara kika ner i kastrullen mellan varven :p
a11872_.jpg

Och sen det obligatoriska... onyttigheterna... :p Små, bara att stoppa direkt i munnen, och supergoda! Farligt goda :nailbiting: Hiss på dom!
image

mcennedy-amerikanische-eisvariationen-regular--1.jpg

Provade den med kakdegen, smakade bra och är allt en hiss även fast jag bara åt upp degen och slängde största delen av glassen. Är inte dens fel att jag skulle haft större utdelning utav en kakdeg istället.

mcennedy-amerikanische-eisvariationen-regular--1.jpg

Provade den med kakdegen, smakade bra och är allt en hiss även fast jag bara åt upp degen och slängde största delen av glassen. Är inte dens fel att jag skulle haft större utdelning utav en kakdeg istället.

Var köpte du den glassen? :d (Och för att spinna vidare vidare, var fasen kan man köpa kakdeg på rulle?)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka