Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
mcennedy-amerikanische-eisvariationen-regular--1.jpg

Provade den med kakdegen, smakade bra och är allt en hiss även fast jag bara åt upp degen och slängde största delen av glassen. Är inte dens fel att jag skulle haft större utdelning utav en kakdeg istället.
Bananalicious är sjuuuukligt god också! :d

När vi nu ändå talar om glass hela tiden, så är en av mina absoluta favoriter på det området ICAs lakritsglass, lite vaniljglass, lite vanlig lakritsglass, lite sötlaktrissås och lite saltlakritsströssel. Fantastiskt god! :d
Hittade tyvärr ingen bild på den på deras hemsida.

@LadyCovergirl Kakdeg på rulle - eller i någon form i alla fall - skulle jag satsa rätt mycket pengar på att du kan hitta på American Store som ligger på Södertull (vid Designtorget). Jag garanterar inget, men det skulle förvåna mig om de inte kunde skaka fram något :)

Mega HISS till denna, älskar Önos smörgåsgurka, den är absolut godast. Nu har dom kommit på den briljanta idén med ett lock såg "är lätt att öppna) helt underbart för mig som har värk i fingrar!

image_aspx.jpg
TROR jag hissade "samma" lock fast på felix smörgåsgurka för några veckor sen :) älskar det trots jag inte har ont i händer!

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-05-14%2Bkl.%2B11.30.22.png

Mitt nya beroende. Jag är inte en person som dricker fem koppar kaffe om dagen, det är väll knappt att jag når upp till fem koppar i veckan, men jag är helt såld på denna! Tror dock att det endast säljs i butik och ej i deras web-shop.. Fem av fem toasters ;)

Nu! Har letat efter den där marshmallowglassen överallt, och idag packades den upp medan jag jobbade. Var på väg att ta slut vid den tiden jag slutade men hann rycka en av dom sista lådorna, så ikväll ska här ätas glass :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka