Glassen finns på Lidl
Det var ju nesligt Jag har aldrig i mitt liv satt en fot på Lidl och kommer inte göra det nu heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glassen finns på Lidl
På lidl! De har mycket god glass där, deras valnötsglass ska vara god med, har en förpackning som väntar på mig i frysenVar köpte du den glassen? (Och för att spinna vidare vidare, var fasen kan man köpa kakdeg på rulle?)
Varför inte? Jag kände så i början men deras utbud av svenskt kött vann över mig. Det har varit stort i flera år och dessutom svensk bacon gör alltid min dag.Det var ju nesligt Jag har aldrig i mitt liv satt en fot på Lidl och kommer inte göra det nu heller.
Bananalicious är sjuuuukligt god också!
Provade den med kakdegen, smakade bra och är allt en hiss även fast jag bara åt upp degen och slängde största delen av glassen. Är inte dens fel att jag skulle haft större utdelning utav en kakdeg istället.
Det var något nytt. Stort utbud av svenskt kött på Lidl? Kanske får tänka om angående den butikenVarför inte? Jag kände så i början men deras utbud av svenskt kött vann över mig. Det har varit stort i flera år och dessutom svensk bacon gör alltid min dag.
Och väldigt bra frukt & grönt! Iaf här på min närmsta butik. Alltid bra pris på ekobananer texDet var något nytt. Stort utbud av svenskt kött på Lidl? Kanske får tänka om angående den butiken
Wow! Hela min världsuppfattning vändes plötsligt upp och ner, får nog ta ett besök dit .Och väldigt bra frukt & grönt! Iaf här på min närmsta butik. Alltid bra pris på ekobananer tex
Ja prova! Visst finns det utländskkött med, men absolut inte mer än i en vanlig ICA. Här är det också en bra frukt och grönt avdelning, har för mig att lidl tom vunnit pris för att ha sveriges bästa frukt och gröntWow! Hela min världsuppfattning vändes plötsligt upp och ner, får nog ta ett besök dit .
Varför inte? Jag kände så i början men deras utbud av svenskt kött vann över mig. Det har varit stort i flera år och dessutom svensk bacon gör alltid min dag.
@LadyCovergirl Kakdeg på rulle - eller i någon form i alla fall - skulle jag satsa rätt mycket pengar på att du kan hitta på American Store som ligger på Södertull (vid Designtorget). Jag garanterar inget, men det skulle förvåna mig om de inte kunde skaka fram något
De nada! Jag rekommenderar Nestlé Tollouse om de har den, mmmm!Men jösses! Varför har jag inte tänkt på det? Tack!
TROR jag hissade "samma" lock fast på felix smörgåsgurka för några veckor sen älskar det trots jag inte har ont i händer!Mega HISS till denna, älskar Önos smörgåsgurka, den är absolut godast. Nu har dom kommit på den briljanta idén med ett lock såg "är lätt att öppna) helt underbart för mig som har värk i fingrar!
@LadyCovergirl har inte typ ICA kakdeg på rulle? Tycker den brukar ligga vid de färdiga pannkakorna/ostkakan/Frödings kladdkaka.
Var köpte du den glassen? (Och för att spinna vidare vidare, var fasen kan man köpa kakdeg på rulle?)