Jag såg en påse chips med Tzatzikismak i affären idag. Vågade inte köpa men tänkte direkt på den här tråden
Hitta en stor bild, köp en påse chips och lägg in en recension med bild här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg en påse chips med Tzatzikismak i affären idag. Vågade inte köpa men tänkte direkt på den här tråden
Vafalls?! Ingen stor bild?!Utan bild så vill jag hissa IKEA:s brunch. Det finns mycket att välja på till det helt otroliga priset av 39 kr för Familymedlemmar, 59 för övriga! Serveras fram till kl 11 på vardagar.
Jag vill hissa tzatzikichipsen, dom var goda. Någon som kan ordna en jättestor bild?
Så dåligt. Nu blir det ju nästan en diss, bara för det. Diss på estrella alltså!Tyvärr, vill man ha high res måste man ladda ner den från deras press-sida
Det här var den största jag hittade:
De som finns på Lidl är jättegoda.Produktupplysning, bukes egen konsumentkatalog på nya produkter. Nya och nya, skapligt nytt i butik iallafall. Mat, verktyg, skurmoppar, bilar. Här snackar vi konsumentupplysning, kort och koncist:
Jag börjar:
Jag använde efterugnsvärmen och hällde upp ett glas vin efter maten, för att prova dessa:
Omdöme: Spara pengarna (19:90), gör egna istället. Dessa var torra som fnöske, med en liiiiten klutt fyllning. Det var som att få munnen fylld av sågspån.
Betyg: DISS!
Massa hiss!!
Den här kom på posten igår och den är helt fantastisk! Har levt med en gammal skräptelefon i två år som ibland inte gick att svara i för att den hängde sig så mycket, att hoppa mellan menyer kunde ta typ fem minuter så man hann lägga ifrån sig telefonen undertiden. Men den här! Den är snabb, smidig, vattentät och har en bra kamera
Massa hiss!!
Då är det verkligen inget att ha!Förtjänar inte stor bild.