Nu får ni nästan sluta prata om tzatzikichipsen, jag blir ju sugen att testa och jag som hade tänkt en chipsfri helg
Såg påsen idag igen, Tzatziiikichipsen, och blev än en gång jättesugen på Tzatziiiikichiiipsen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får ni nästan sluta prata om tzatzikichipsen, jag blir ju sugen att testa och jag som hade tänkt en chipsfri helg
Jag har aldrig smakat tzatzikichips, är tzatzikichips gott? Smakar tzatzikichips starkt? Jag gillar inte starka smaker så om tzatzikichips är starkt vill jag inte ha tzatzikichips.Nu får ni nästan sluta prata om tzatzikichipsen, jag blir ju sugen att testa och jag som hade tänkt en chipsfri helg
Tänkte precis samma sak!Intressant... så 0,1% är 99% lägre än 7,5%? Får inte ihop det i mitt huvud riktigt...
Fast det är ju sant. 0,1/7,5 = 0,0133 = 1,33 % eller 1 % avrundat till heltal.Intressant... så 0,1% är 99% lägre än 7,5%? Får inte ihop det i mitt huvud riktigt...
Fast det är ju sant. 0,1/7,5 = 0,0133 = 1,33 % eller 1 % avrundat till heltal.
Så din invändning var alltså att det står 99 istället för 98,7 %? Jag ser inte riktigt vad det spelar för roll. Jag har lärt mig samma sak men då handlar det om vetenskapliga texter, inte matförpackningar på Ica, som jag menar inte kan förväntas följa samma standard.Jag har lärt mig att man alltid ska ha lika många decimaler på alla så det borde rimligtvis vara 1,3%....
Man kan ju inte ha chipsfri helg när det är eurovision? Jag ska nog unna mig Holiday-ostbågarna då ! Sambon vann en påse förra helgen som vi inte gett oss på ännu. Jag brukar hålla mig ifrån snacks så jag hoppas att de inte är alltför goda :ONu får ni nästan sluta prata om tzatzikichipsen, jag blir ju sugen att testa och jag som hade tänkt en chipsfri helg
Nä jag måste kanske offra mig och äta chips eftersom det är eurovisionMan kan ju inte ha chipsfri helg när det är eurovision? Jag ska nog unna mig Holiday-ostbågarna då ! Sambon vann en påse förra helgen som vi inte gett oss på ännu. Jag brukar hålla mig ifrån snacks så jag hoppas att de inte är alltför goda :O
Ja, det låter mycket lämpligtNä jag måste kanske offra mig och äta chips eftersom det är eurovision
Nä jag måste kanske offra mig och äta chips eftersom det är eurovision