Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dessvärre hittade jag bara en ganska blygsam bild, men om man zoomar den ungefär tjugo gånger motsvarar den nog den HISS jag vill ge Ica Basic Citronkvarg.

Jag har tidigare konsumerat citronyoghurt i formligen groteska kvantiteter, men har på senare år övergett yoghurten till förmån för kvarg. Jag har dock aldrig slutat sakna citronsmaken, men efter ett antal mer eller mindre misslyckade försök att själv citronifiera min kvarg gav jag upp och förlikade mig med tanken på ett liv utan frisk syrlighet till frukost. Ett själsligt tomt, men proteinrikt liv.

Tills häromveckan när den uppenbarade sig framför mig i kyldisken, ackompanjerad av änglasång. Min frukostfrälsare var född! :bow:

i_07318690118169130694190537644962.jpg

Jag har lärt mig att man alltid ska ha lika många decimaler på alla så det borde rimligtvis vara 1,3%....
Så din invändning var alltså att det står 99 istället för 98,7 %? Jag ser inte riktigt vad det spelar för roll. Jag har lärt mig samma sak men då handlar det om vetenskapliga texter, inte matförpackningar på Ica, som jag menar inte kan förväntas följa samma standard.

Nu får ni nästan sluta prata om tzatzikichipsen, jag blir ju sugen att testa och jag som hade tänkt en chipsfri helg :cautious:
Man kan ju inte ha chipsfri helg när det är eurovision? Jag ska nog unna mig Holiday-ostbågarna då :)! Sambon vann en påse förra helgen som vi inte gett oss på ännu. Jag brukar hålla mig ifrån snacks så jag hoppas att de inte är alltför goda :O

Man kan ju inte ha chipsfri helg när det är eurovision? Jag ska nog unna mig Holiday-ostbågarna då :)! Sambon vann en påse förra helgen som vi inte gett oss på ännu. Jag brukar hålla mig ifrån snacks så jag hoppas att de inte är alltför goda :O
Nä jag måste kanske offra mig och äta chips eftersom det är eurovision :angel:

Jag vill hissa dessa:

img_0373_555eda05ddf2b357e305ef4c.jpg

Ingen superny produkt men de är så överjordiskt goda! Ganska mjuka i konsistensen så att säga, men inte så att de är svampiga och tråkiga. Dessutom alldeles lagom med skjuts i chilin. Yum! (Har alternativ fruktstund på jobbet, tycker inte att några frukter smakar särskilt gott vid denna "övergångstiden" på året men längtar efter goda nektariner...)

Nä jag måste kanske offra mig och äta chips eftersom det är eurovision :angel:

Det kan eventuellt vara så att jag var tvungen att offra mig och köpa alla tre nya smakerna. Bara för att det är eurovision, alltså. Ni kan dock vara lugna - jag ska inte äta upp allt helt själv :D

Jag vill FETDISSA Marabous nya Smoothie Roll med jordgubb och passion. Helt genomvidrig och förtjänar inga bilder i världen. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka