Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så din invändning var alltså att det står 99 istället för 98,7 %? Jag ser inte riktigt vad det spelar för roll. Jag har lärt mig samma sak men då handlar det om vetenskapliga texter, inte matförpackningar på Ica, som jag menar inte kan förväntas följa samma standard.
Sånt stör mig :p

Jag vill hissa de här nya behändiga små godispåsarna! Perfekt storlek när man bara vill ha litegrann :up: Sen att jag lyckades köpa exakt 100 gram var naturligtvis enbart skicklighet :angel:

1528537_10152939985906297_8448962280687326778_n.jpg
Såna önskar jag att vår affär hade, men nej de kör på den största storleken för det är så man "råkar" ta för mycket. :mad::devil:

Provade kvarg med kokossmak och det är en blygsam hiss. Smaken i sig är liksom god men så kommer det där vidriga aspartamet och förstör :rage::(:down:

Vilken anti-klimax, här har jag gått å laddat för dom förbaskade tzatzikichipsen, å så fanns dom inte på ica kvantum :arghh: blev kladdkakeglass och chips med grilled cheese & sourcreme istället. utvärderar sen :)

Nanny State, alkoholfri öl (ale) från Brewdog. Tyvärr en diss, brukar gilla Brewdogs öler men den här var alldeles för besk och i övrigt försvann nog smaken med alkoholen.
491882.jpg

(OBS! Storleken på bilden motsvarar inte omdömet!)

Drink'in the sun från Mikkeller, också alkoholfri öl. Också åt det beskare hållet men med mycket mer smak! HISS
830913.jpg

Shatler's Virgin Mojito - Visst, den är väldigt söt. Men den smakar mycket och gott, jag tror att om den blandas ut med lite sweppes eller något sånt så blir det nog riktigt bra. HISS!
835584.jpg

DISS:
Telecom3 som tog TRE jävla veckor på sig att fixa mitt bredband!

HISS!
Virgin Mojitoserien från TBS! (Bilden är nog i minsta laget...but still!)
I LOVE IT!!
Den fräschaste, härligaste doften de haft på LÄNGE :love::love:
Och Bodyscrub:en är typ "to die for" :love:
the-body-shop-virgin-mojito.jpg

Jag vill nog dissa HäägenDaaz chokladglass med salt karamell lite försiktigt. Vaniljen med salt karamell är fantastisk, men det känns som om det är väldigt lite karamell och väldigt skarp chokladsmak som tar överhanden i den här varianten så det var lite av en besvikelse :( Tråkigt!

Hiss på Cheeze twisters. Som att äta en hel näve ostbågar på en gång. :love:

cheez_twisterz_180gr_Jpg150dpi-179x330.png

Det fick bli dessa istället för tzatzikichipsen som ännu inte hittat till min butik.

För att väga upp all glass chips och andra nyttigheter ;) så kommer jag med ännu en kvarg, Hiss! Har smakat jordgubb, har en annans i kylskåpet med :) smakar som tjock jordgubbs yoghurt nästan. Godare än Icas kvargmål tycker jag :)
Vitalinea-PRO.jpg

Ica kcargmål lätt passion persika får nog en diss av mig, jag va inte alls förtjust i den :/

Hiss till Loka's nya smak Rosa Svampar :up: Den hade en söt smak och luktade hemskt mycket godis, även om smaken inte var lika tydligt godislik (hade rosa svampar som jag åt för att jämföra ;)). Men söt och lite jordgubbig var den. Helt okej. :) Värt att nämnas att rosa svampar är min favorit bland lösgodiset hehe
IMG_6673_zpshqchvfta.jpg

Men nej, vad hände med bilden? Den ska inte vara så här stor, så mycket hiss var den inte. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka