Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stor hiss på svenska jordgubbar! Går att äta med allt och med ingenting!

jordgubbar.jpg

Stor hiss på svenska jordgubbar! Går att äta med allt och med ingenting!

jordgubbar.jpg

Inte de som säljs i svarta lådor, Bromölla? De är sämre än importgubbarna! Överprissatt, fadd smak av gammalt vatten. Snygga bär men ingen smak och absolut inte värda pengarna, tveksam till om jag ens skulle ta emot dem gratis. :cautious:

*Den mörka passionerade teaterrösten berättar historien om loka persika*

Jag stirrar på flaskan och drömmer om SHIO persika. Jag öppnar flaskan och hoppas innerligt, en försiktig sniff på kolsyran och visst luktar det persika. Jag blir glad och tar en klunk, det smakar persika och jag blir lycklig. I nästa sekund är allt förstört, persikan är är inte längre persika, den har förvandlats till en ljummen sörja med bismak av kemisk vanilj och ester.
Besvikelsen är ofattbar och verkligheten gör sig påmind. SHIO persika finns inte mer...

loka_candy_persika-350x350.png
DISS.

sprang förresten color me rad för ett tag sedan och då fick vi dessa, de smakar som någon har hällt för mycket bubbelvatten i en festis. Diss
festis.jpg

Den där (nya?) rosa Magnum-glassen. DISS! Fyyy! Tvingade i mig det mesta för jag var så sugen på glass och hade den där sommarkänslan men jag kunde inte äta allt för det var alldeles för sött och inte särskilt gott. Nej tack.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka