Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
När vi ändå är inne på Milka. Deras bubbelchoklad med vitt innanmäte (kan den heta Bubbly White?) är fantastisk! Som att någon blåst bubblor i ett kinderägg, fast godare. Vet inte om den finns i Sverige, jag hittade den idag i Ungern.
Lyckas inte fixa bild via mobilen, men den förtjänar en stor en.

Glömde nästan ordet: HISS!
Men Kinderegg är ju inte ens goda, de trodde jag ungar köpte för leksaken. :confused:

Jag vill hissa denna, supergod!
ProViva-Spenat.jpg

Och jag vill dissa tzatzikichipsen nu när jag äntligen fått tag på dom. Tyckte dom smakade trist.
Det här kan jag hålla med om. Dom är väl goda, men inte direkt nått jättehit. Det har tagit mig typ 3-4 veckor att ta mig mot botten av påsen... Och det säger väl något om hur goda jag tycker dom varit när jag kan klämma en påse ostbågar på en kväll typ :cautious: Så dom får diss av mig med

Oj, spännande! Gick alla smaker fram eller var det nån blandad smak? Skulle gärna provsmakat något sådant, men är skeptisk till att köpa ett helt paket ;)
Den smakade ganska mycket lime, med de andra smakerna i bakgrunden. Väldigt frisk och god, inte alls sötsliskig som de andra Provivorna kan vara!

*Den mörka passionerade teaterrösten berättar historien om loka persika*

Jag stirrar på flaskan och drömmer om SHIO persika. Jag öppnar flaskan och hoppas innerligt, en försiktig sniff på kolsyran och visst luktar det persika. Jag blir glad och tar en klunk, det smakar persika och jag blir lycklig. I nästa sekund är allt förstört, persikan är är inte längre persika, den har förvandlats till en ljummen sörja med bismak av kemisk vanilj och ester.
Besvikelsen är ofattbar och verkligheten gör sig påmind. SHIO persika finns inte mer...

loka_candy_persika-350x350.png
DISS.

Du satte ord på min känsla! Jag förväntade mig också Shio!

(jag gillar den ändå, är tokig i kolsyrat vatten, men denna borde snarare heta vanilj och inte persika)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka