I Stockholm finns The English Shop i Söderhallarna. Iallafall senast jag var där, kan finnas på fler ställen i stan också.Jag köper den från The English Shop, finns både i Uppsala (och Stockholm har jag för mig).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Stockholm finns The English Shop i Söderhallarna. Iallafall senast jag var där, kan finnas på fler ställen i stan också.Jag köper den från The English Shop, finns både i Uppsala (och Stockholm har jag för mig).
I Stockholm finns The English Shop i Söderhallarna. Iallafall senast jag var där, kan finnas på fler ställen i stan också.
Snacket om Milkachoklad fick mig att tänka på min favorit som jag hittade i Österrike för något år sedan. Någon som bor i närheten av en affär som säljer sådana får gärna PM:a mig...
Jag efterlyser Milka Vattenmelon!! *milka wassermelone mit glitzereffekten*
"mit glitzereffekten"?!
Typ pop rocks?Det smäller gör-gott i munnen av det
Typ pop rocks?
Men Kinderegg är ju inte ens goda, de trodde jag ungar köpte för leksaken.
Sanningen.Nej men vad säger du
Den där köpte jag på citygross för inte alls längesen (både i Skara och Västerås). Om jag har vägarna förbi där igen och hittar den så kan jag köpa på mig några åt digSnacket om Milkachoklad fick mig att tänka på min favorit som jag hittade i Österrike för något år sedan. Någon som bor i närheten av en affär som säljer sådana får gärna PM:a mig...
Den där köpte jag på citygross för inte alls längesen (både i Skara och Västerås). Om jag har vägarna förbi där igen och hittar den så kan jag köpa på mig några åt dig
Stor bild=Hiss, liten bild= DissVIDRIGA!!!
du motarbetar mina försök att gå ner i vikt@WS6 m.fl
Ni som sökte Milka Oreo: den finns på bild i Nettos reklamblad för kommande vecka. Så den borde finnas där, för 10 kr st. Rena fyndet