Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
hdumqipvmnkvkvlkou6z.jpg

Inte nya men... HISS till både cranberry garden mint och lemon ginger. Supergoda! DISS till blood orange grapefruit, den smakar typ fanta.

Provade gul vattenmelon i veckan, DISS till den. Dyrare och mindre god än den vanliga.

hdumqipvmnkvkvlkou6z.jpg

Inte nya men... HISS till både cranberry garden mint och lemon ginger. Supergoda! DISS till blood orange grapefruit, den smakar typ fanta.

Provade gul vattenmelon i veckan, DISS till den. Dyrare och mindre god än den vanliga.
Jag tyckte cranberry garden mint smakade som tandborstvatten. Mycket obehagligt :D

Håller med dig, @athena_arabians!

Lite mer alkoholfritt då :p Arc-en-ciel (dock inte grenache som står på flaskan på bilden). HISS! Lagom med bubblor, lagom med syra.
551305.jpg

Billabong, också bubbel. DISS :down: För söt, och så den där lite märkliga syran som nästan alltid ligger i bakgrunden och smakar märkligt i alkoholfria viner.
51063.jpg

Jag känner mig tråkig när jag läser den här tråden för jag provar aldrig något nytt. :( Tycker det är läskigt att prova på nya saker men det är kul att läsa här och titta på alla stoooora bilder. :D
Jo, buke har fått mig att prova Boxholms gräddost + några andra ostar. :d

Jag känner mig tråkig när jag läser den här tråden för jag provar aldrig något nytt. :( Tycker det är läskigt att prova på nya saker men det är kul att läsa här och titta på alla stoooora bilder. :D
Jo, buke har fått mig att prova Boxholms gräddost + några andra ostar. :d

Tycker också det är läskigt, fast jag har blivit lite bättre på det. Sen beror det på vad det är, nytt från välkänt pålitligt märke känns lättare. Fast jag vågade testa den helt nya veganska cashewosten, som dessutom säljs i bitar dom skär upp när man handlar (=stor smittorisk tycker jag ;) ).

340-7849.jpg

Hittade ingen större bild men jisses vad goda dom här små tetrorna är! Perfekt smak, perfekt storlek, perfekt förpackning. Helt underbara :D Megahiss på dom. (Och bara 57kcal/st så gott samvete!)

340-7849.jpg

Hittade ingen större bild men jisses vad goda dom här små tetrorna är! Perfekt smak, perfekt storlek, perfekt förpackning. Helt underbara :D Megahiss på dom. (Och bara 57kcal/st så gott samvete!)
Dottern älskar dem! Skitbra under varma sommardagar :) just nu har vi hallon, Cola och jordgubb i frysen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka