Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte nya men... HISS till både cranberry garden mint och lemon ginger. Supergoda! DISS till blood orange grapefruit, den smakar typ fanta.
Provade gul vattenmelon i veckan, DISS till den. Dyrare och mindre god än den vanliga.
Och Gäddede ligger ju så centralt, det är ju ofta man svänger förbi där...
Finns på Hemmakväll.VAR hittar man denna?!
Jag var tvungen att googla Gäddede så nu vet jag var det ligger.Och Gäddede ligger ju så centralt, det är ju ofta man svänger förbi där...
Jag tyckte cranberry garden mint smakade som tandborstvatten. Mycket obehagligt
Inte nya men... HISS till både cranberry garden mint och lemon ginger. Supergoda! DISS till blood orange grapefruit, den smakar typ fanta.
Provade gul vattenmelon i veckan, DISS till den. Dyrare och mindre god än den vanliga.
@Niyama: Den är helt ok men Beo* Blodapelsin+hibiskus är ännu godare
Håller med dig, @athena_arabians!
Lite mer alkoholfritt då Arc-en-ciel (dock inte grenache som står på flaskan på bilden). HISS! Lagom med bubblor, lagom med syra.
Jag känner mig tråkig när jag läser den här tråden för jag provar aldrig något nytt. Tycker det är läskigt att prova på nya saker men det är kul att läsa här och titta på alla stoooora bilder.
Jo, buke har fått mig att prova Boxholms gräddost + några andra ostar.
Hibiskus är godare än vad man kan tro!Ah, har inte testat den än. Tyckte hibiskus lät läskigt. Får testa den imorgon när jag ska iväg på middag
Ah, har inte testat den än. Tyckte hibiskus lät läskigt. Får testa den imorgon när jag ska iväg på middag
Dottern älskar dem! Skitbra under varma sommardagar just nu har vi hallon, Cola och jordgubb i frysen
Hittade ingen större bild men jisses vad goda dom här små tetrorna är! Perfekt smak, perfekt storlek, perfekt förpackning. Helt underbara Megahiss på dom. (Och bara 57kcal/st så gott samvete!)
Hittade ingen större bild men jisses vad goda dom här små tetrorna är! Perfekt smak, perfekt storlek, perfekt förpackning. Helt underbara Megahiss på dom. (Och bara 57kcal/st så gott samvete!)