Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diss! Smakar märkligt :crazy: brukar inte vara förtjust i äppelcider, men tyckte "candy apple " lät gott. Det var det inte :meh: lika mycket diss som bilden är stor typ.
910cc406bca8dd6a_org.jpg

HISS på mitt helgkaffe! Från ett lokalt rosteri här i Malmö (Solde). Det är ganska dyrt men ändå värt det eftersom jag bara dricker kaffe hemma på helgerna. Just den här sorten, Bodil, är väldigt rund och mjuk men kraftig i smaken, behövs bara en milliskvätt mjölk i och det passar bra med chokladkakor! Pluspoäng på att Nina Persson också handlar kaffe där och att jag stått bredvid henne vid disken :up: (har en girlcrush på Nina). Passar på en HISS till Nina också.

bodilskaffe.jpg

Mer lemonad
En lite tveksam hiss (dvs bilden som skulle varit här skulle varit ungefär såhär stor:

:D)
Jag älskar ju egentligen lemonad men den här hade någon lite tråkig bismak, lite som mer med apelsinsmak) fast den var ändå god. Så därav den tveksamma hissen..

Vet inte om det hundra räknas som en produkt, men jag HISSAR veganglassen på nyöppnade Köld i Malmö. Glassen är baserad på cashewmjölk. Provade saltlakrits som var kanongod. Smakade också pistage (men just den var inte vegan) och den var godaste pistageglassen jag ätit :love: Extra plus för att man kan få två storlekar (och priser) på glasskulorna, stora eller små.

Fråga till tråden, någon som smakat Loka Crush citron än?

En gigantisk DISS på något som är så äckligt att det inte finns en bild på nätet av eländet.

Marabou Homemade Cookies. Fy tusan så läskigt. Jag är stor fan av kakor, men detta var en styggelse, :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka