Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt nya beroende. Jag är inte en person som dricker fem koppar kaffe om dagen, det är väll knappt att jag når upp till fem koppar i veckan, men jag är helt såld på denna! Tror dock att det endast säljs i butik och ej i deras web-shop.. Fem av fem toasters ;)

Nä, vet du vad! Det är nog förbjudet att hissa något som inte går att få tag på om man inte sitter på en ö långt ut åt... äh.

Fy, jag som blir supersugen på lyxkaffe :(

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-05-15%2Bkl.%2B23.26.25.png

Provade att äta både på rån, digestive-kex och till mat. Mycket gott till de två första alternativen, funkade inte riktigt som sås/"kladd" till mat. Pepparroten slog igenom smakmässigt vilket gjorde att den inte smakade jättemycket rödbeta.

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-05-15%2Bkl.%2B23.27.52.png

Nja säger jag om denna. Har för mig att den inte har något tillsatt socker (eller sötningsmedel?) vilket gör att den går åt det beska hållet.

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-05-15%2Bkl.%2B23.28.32.png

Jag har ätit ett paket med russin & körsbär och min mormor tog ett paket russin & mullbär, båda godkända!

Alltså. När dom skrev "med smak av kanelbulle" så får jag erkänna att jag var skeptisk. Men herregud, den smakade verkligen kanelbulle! Blev sugen på mer bullar och risgrynsgröt med kanel och socker direkt. :d Väldigt mastig, så man äter med måtta. Men det är ju visserligen bara positivt eftersom man både sparar glass, kalorier och slantar :D

HISS

vuvhmz221lebblw6mfrv.jpg

DISS till Depends lack Nr 436
Fin färg och allt men ett rent helvete att få på plats. Tunt och rinnigt så det blev extremt randigt och behövs flera lager, tycker inte ens det är bra efter 3 lager.

1092-168-0436_1.jpg

Har också försökt mig på ett ljust depend-nagellack med samma resultat. Typ fem kletiga randiga lager som inte riktigt torkat och därmed förstör allt så fort man nuddar något :down:

Alltså. När dom skrev "med smak av kanelbulle" så får jag erkänna att jag var skeptisk. Men herregud, den smakade verkligen kanelbulle! Blev sugen på mer bullar och risgrynsgröt med kanel och socker direkt. :d Väldigt mastig, så man äter med måtta. Men det är ju visserligen bara positivt eftersom man både sparar glass, kalorier och slantar :D

HISS

vuvhmz221lebblw6mfrv.jpg

Glassen i sig tyckte jag var jättegod, jag gillar kanel och häller gärna i lite kanel i sockerkaka och andra bakverk.
Men de där "kanelbullarna" i glassen smakade ju pepparkaksdeg. Inte alls vad jag hade förväntat mig.

Nu har jag provat Loka likes candy persika och rosa svampar. Alltså jag fattar inte hur tusan dom lyckas! Persika smakar precis som godiset :eek::d stor jäkla hiss! dem med rosa svampar är snäppet svagare i smaken men ändå God så den får också en hiss :D

Nu har jag provat Loka likes candy persika och rosa svampar. Alltså jag fattar inte hur tusan dom lyckas! Persika smakar precis som godiset :eek::d stor jäkla hiss! dem med rosa svampar är snäppet svagare i smaken men ändå God så den får också en hiss :D

Och jag testade den med smak av hallon/lakrits-skalle och säger samma sak - den smakar verkligen som godiset. :d HISS och många tummar upp! :up:

Halvhiss på riesen med mjölkchoklad. Betydligt godare än originalet tycker jag som hatar allt vad mörk choklad heter. Men fortfarande inte nått särskilt god.

Jag såg en påse chips med Tzatzikismak i affären idag. Vågade inte köpa men tänkte direkt på den här tråden :p

Smakade helt okej. Trevligt med gurka smak, eller ja snarare tzatzikismak då.. Inget jag kommer köpa igen, till fullpris kanske.. Men holiday ostbågarna var Hiss hiss ❤️

Tror jag föredrar att dippa vanliga chips i tzatziki i så fall :up: vitlök i pulverform på chips kan jag tänka mig får lite bismak liksom? @Fishli

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka