Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ingen i tråden testat SIA Glass Kladdkaka?

Jag har ätit den några gånger nu och det är en solklar HISS!
God chokladsmak och härligt gräddig :d.

Skarmavbild-2015-04-07-kl.-15.03.42.png
Åh, låter supergott! :d Men jag borde inte äta glass... eller kanske jag borde, eller jag vet inte.:cry: :arghh:

;)

Jag måste HISSA snabbchucken som hörde till bitsatsen jag köpte på ÖoB :up: Den är HELT underbar att använda när man borrar och skruvar grejor samtidigt (ja, under förutsättning att man har borrstål med snabbfäste då). Bitsatsen var inte dyr heller, 59,90kr till ordinarie pris.

Tror nästan jag är lite kär i den :o

Jag vill också påpeka för tråden att jag faktiskt nu hissat något som är icke ätbart :p :rofl:

Jag måste HISSA snabbchucken som hörde till bitsatsen jag köpte på ÖoB :up: Den är HELT underbar att använda när man borrar och skruvar grejor samtidigt (ja, under förutsättning att man har borrstål med snabbfäste då). Bitsatsen var inte dyr heller, 59,90kr till ordinarie pris.

Tror nästan jag är lite kär i den :o

Jag vill också påpeka för tråden att jag faktiskt nu hissat något som är icke ätbart :p :rofl:
Nyköpt? :d
Inte alls verktygsnördig. :angel:

Har ingen i tråden testat SIA Glass Kladdkaka?

Jag har ätit den några gånger nu och det är en solklar HISS!
God chokladsmak och härligt gräddig :d.

Skarmavbild-2015-04-07-kl.-15.03.42.png

NÄMEN?!!!

Varför är min Ica alltid så seg att få in dom nya smakerna? Sist ni visade en god ny Sia här i tråden blev jag ju tvungen att pallra mig in till storschtan och handla glass...

Appropå alla kolsyrade vatten, ex Äpple och Rosmarin, Fläder, Ingefära etc. Jag älskar alla!

NÄMEN?!!!

Varför är min Ica alltid så seg att få in dom nya smakerna? Sist ni visade en god ny Sia här i tråden blev jag ju tvungen att pallra mig in till storschtan och handla glass...

Appropå alla kolsyrade vatten, ex Äpple och Rosmarin, Fläder, Ingefära etc. Jag älskar alla!
Du får be att lillschtan ta hem också.

Världens största jäkla DISS till den sk. "Internetleverantören" T3!! 1000 ggr värre än ComHem, och det säger en hel del det...
:mad::mad::mad:

Alltså glass borde inte få finnas i den här tråden. Tycker det borde stå med i forumreglerna att man inte kan slänga ifrån sig bilder på glass hur som helst. Normalt hyfs borde väl alla förstå?!

.. Jag tål inte laktos och nu är jag jättesugen på kladdkakeglass :cry: Nån rolig laktosfri glass kommer ju typ.. aldrig.

//Synd om mig

Alltså glass borde inte få finnas i den här tråden. Tycker det borde stå med i forumreglerna att man inte kan slänga ifrån sig bilder på glass hur som helst. Normalt hyfs borde väl alla förstå?!

.. Jag tål inte laktos och nu är jag jättesugen på kladdkakeglass :cry: Nån rolig laktosfri glass kommer ju typ.. aldrig.

//Synd om mig

ChokladMarshmallow_Laktosfri-750ml(F678.W1120.H330).jpg

:angel:

Nä, jag dissar kladdkakaglassen. Smaken var god, men bitarna är för små. Jag är nog bj skadad...
:eek:!

Fast jag förstår hur du tänker om du är bj-skadad. Kladdkakeglassen är inte lika kakig som deras, men det är det jag gillar med den, det är fortfarande glass ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka