Åh, den ser spännande ut! Chokladen ser rosa ut på bilden, men smakar den vti/ljus eller mörk choklad?
HISS!
Riktigt god var den, tydlig hallonsmak, inte söt utan lagomt syrlig med ett gott knaprigt (kändes extra knaprigt? )chokladöverdrag. !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den ser spännande ut! Chokladen ser rosa ut på bilden, men smakar den vti/ljus eller mörk choklad?
HISS!
Riktigt god var den, tydlig hallonsmak, inte söt utan lagomt syrlig med ett gott knaprigt (kändes extra knaprigt? )chokladöverdrag. !
Den gillar jag! Hiss på den! (Diss på priset dock )Tyvärr får det bli en DISS på denna, hade höga förväntningar men den smakar lite lustigt. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men god var den inte
låter lovandeMer åt det mörka hållet.
chokladen är vanlig mjölkchoklad skulle jag säga, men den har en rosa utsida som smakar lite sött hallon.Åh, den ser spännande ut! Chokladen ser rosa ut på bilden, men smakar den vti/ljus eller mörk choklad?
Sambon tyckte det var för mycket chokladGB Marabouglass med Schweizernöt. HISS!
Hahaha märkligt!Sambon tyckte det var för mycket choklad
Nu har även jag testat denna, den får en Diss av mig Chokladen var inte god och glassen i var "blek" i smaken, smakade inte så mycket. Åt inte ens upp hela.
HISS!
wooooot?! Jag tyckte glassen smakade jätte mycket hallon och chokladen var smaskens, vad olika man kan tyckaNu har även jag testat denna, den får en Diss av mig Chokladen var inte god och glassen i var "blek" i smaken, smakade inte så mycket. Åt inte ens upp hela.
Smaken är som baken, både bred och delad Men ja, tråkigt, för jag trodde den skulle vara godwooooot?! Jag tyckte glassen smakade jätte mycket hallon och chokladen var smaskens, vad olika man kan tycka
Smaken är som baken, både bred och delad Men ja, tråkigt, för jag trodde den skulle vara god
Diss till mer med smak mango/citron. Smakar unken fruktnektar som glömts bort i en bil en månad eller två