Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Magnum-Pink.jpg

HISS!

Riktigt god var den, tydlig hallonsmak, inte söt utan lagomt syrlig med ett gott knaprigt (kändes extra knaprigt? )chokladöverdrag. !
Åh, den ser spännande ut! Chokladen ser rosa ut på bilden, men smakar den vti/ljus eller mörk choklad?

Stor diss till rustas enkla moppset. Första användningen sprack urvridaren. Andra användningen gick plastdelen högst upp på skaftet av. :down:

Magnum-Pink.jpg

HISS!

Riktigt god var den, tydlig hallonsmak, inte söt utan lagomt syrlig med ett gott knaprigt (kändes extra knaprigt? )chokladöverdrag. !
Nu har även jag testat denna, den får en Diss av mig :( Chokladen var inte god och glassen i var "blek" i smaken, smakade inte så mycket. Åt inte ens upp hela. :down:

Nu har även jag testat denna, den får en Diss av mig :( Chokladen var inte god och glassen i var "blek" i smaken, smakade inte så mycket. Åt inte ens upp hela. :down:
wooooot?! Jag tyckte glassen smakade jätte mycket hallon och chokladen var smaskens, vad olika man kan tycka :D

Jag har testat 2 nya grejer

först denna, en riktigt svåräten kvarg med stark aspartam smak DISS
imagegen.ashx

Sen testade jag denna och total förvirring uppstod i hjärnan, smaken av bulle och knapret av mussli VAD I HELA?
Gillar man bullar så är den en riktig höjdare, men jag vet inte jag

i_7310240001778_130445201952984300.jpg

Tillsammans tar det över 15 min att sätta i sig en skål för mig...

Njä det blir dubbeldiss

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka