Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lindahls sockerfria vaniljkvarg och tranbärskvarg - DISS. Strävt och jävligt och usch!
Köper mina på Ica Kvantum! Där ligger de bland en del torkad frukt och russin och sånt.Vart hittar man de här björnfruktprylarna? Jag måste prova!
Lindahls sockerfria vaniljkvarg och tranbärskvarg - DISS. Strävt och jävligt och usch!
Nej fyyyy, skitäcklig ju! Föredrar deras vaniljkvarg på 500 gram.Vaniljen som är så len och god
Efter mkt om men hittade jag den med nötchokladsmak och den var inte god. Inte äcklig men inte god.
Nej fyyyy, skitäcklig ju! Föredrar deras vaniljkvarg på 500 gram.
Om man tänker strävhet, är nötchokladen lika sträv som vaniljen? Har fått höra att den inte är sträv alls men jag har lite svårt att tro det
What can I say, jag gillar sockerfylld kvarg Speciellt ihop med jordgubbar, finns typ inget som klår det!Haha, ja den stora burken är ju massa socker i (men goood).
Jag upplever nötchokladen som strävare än vaniljen.
Minst sträv är (i mitt tycke) vanilj, hallon och persika/passion.
Nej fyyyy, skitäcklig ju! Föredrar deras vaniljkvarg på 500 gram.
Om man tänker strävhet, är nötchokladen lika sträv som vaniljen? Har fått höra att den inte är sträv alls men jag har lite svårt att tro det
Du är tokigjag tycker inte att de smaksatta är sträva alls