Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaniljen som är så len och god :d

Efter mkt om men hittade jag den med nötchokladsmak och den var inte god. Inte äcklig men inte god.
Nej fyyyy, skitäcklig ju! Föredrar deras vaniljkvarg på 500 gram.
Om man tänker strävhet, är nötchokladen lika sträv som vaniljen? Har fått höra att den inte är sträv alls men jag har lite svårt att tro det :p

Nej fyyyy, skitäcklig ju! Föredrar deras vaniljkvarg på 500 gram.
Om man tänker strävhet, är nötchokladen lika sträv som vaniljen? Har fått höra att den inte är sträv alls men jag har lite svårt att tro det :p

Haha, ja den stora burken är ju massa socker i (men goood).

Jag upplever nötchokladen som strävare än vaniljen.
Minst sträv är (i mitt tycke) vanilj, hallon och persika/passion.

Haha, ja den stora burken är ju massa socker i (men goood).

Jag upplever nötchokladen som strävare än vaniljen.
Minst sträv är (i mitt tycke) vanilj, hallon och persika/passion.
What can I say, jag gillar sockerfylld kvarg :p Speciellt ihop med jordgubbar, finns typ inget som klår det! :d
Skit också! Nåja, jag provar den om den hittas, men det bådar ju inte gott då.

Muffinsfabriken, jag hade stora förhoppningar men näjsan svejsan då. köpte flera olika bla saffransmuffin med mandelmassa, den smakade absolut ingenting förutom väldigt mycket ägg och mjöl. Besviken? check på det

FetDISS Har aldrig varit med om spagetti som klibbar ihop så mycket! Var beredd att röra runt i grytan konstant om du ändå köper ICA Basics spagetti.

7318690082361.jpg

DISS Bjäre chips Salt och Vinäger, söta och inte sura
1941576_497475607024493_443616734_o.jpg

DISS Magnum Espresso, smakar för lite kaffe
Magnum-Black-Espresso.jpg

HISS Magnum Pink Raspberry, jättegod hallonsmak
Magnum%2BPink%2BReview.jpg

HISS till hemsidorna gotterian punkt se och partykungen punkt se angående godis - har inte köpt ännu men fasen vad det bådar gott :d:D

En hiss/diss-efterlysning.. är det någon som testat choklad från Seed & Bean? Mitt Ica har tagit in dem (typ tio olika smaker), och jag är sugen på att testa några! Coffee Espresso och Lemon/Poppy seed låter jättespännande :) Någon?

Äsch, jag köpte den!

SB_Lemon_Poppy-Seed.jpg

Blir en hiss! Gott och spännande med vallmofrön i. Plus för att den bara är 85 gram och kändes lite lyxigare. Ekologiska ingredienser, inga konstigheter a la surhetsreglerande medel och konservering… folien som chokladen låg i är komposterbar i sin hemmakompost dessutom :up: Hade den smakat lite mer citron hade den fått 10/10 men nu var citronsmaken lite klen. Måste nog köpa fler smaker!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka