Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fazers nya choklad, salty popcorn - jätteHISS. Vansinnigt god om man gillar kombinationen sött och salt. Kommer bli hopplöst svårt att låta bli onyttigheter nu....
Håller med, skitgod choklad! Varför läser jag den här tråden så jag går och köper choklad med popcorn, och inte kan låta bli att titta efter B&J med kanelbullarDamn you, damn you to hell! Det blir beach typ 2017 nudå. Fi fasen vad god den var!
Nu har jag smakat B&J kanelbulle... Jag brukar nöja mig efter 4 skedar, det gjorde jag inte denna gången... Livsfarlig! Tur jag är laktosintolerant, lär dröja innan jag vill göra om detta trots allt.
JA det kan jag tänka mig. Brukar äta vanlig vaniljkvarg med blåbär, hallon eller röda äpplen@purity_666 , vaniljen är riktigt god tillsammans med blåbär!
Nu har jag äntligen hittat Lindahls nya kvarg i de smaker jag ville prova. Fattar inte, fruktsmaker utan socker finns överallt men vanilj och nötchoklad finns ingenstans.
Hursomhelst. Jag provade nötchoklad och vanilj.
Stor hiss till nötchoklad. Kommer funka finfint när godissuget slår in. God konsistens också
Vaniljen får en mer ljummen hiss. Smakade inte så mycket vanilj som jag trodde. Den var god och går nog att fixa med vaniljpuver.
Båda kommer funka finfint som helgmys med frukt.