Men semlor ska ätas med varm mjölk. Så det går inte ändåSe fetmarkerat, För att man ska kunna äta den "to go"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men semlor ska ätas med varm mjölk. Så det går inte ändåSe fetmarkerat, För att man ska kunna äta den "to go"
Vill hissa Apotekarnes nya soda! Testa Lemon Ginger och den var supergod
Eh DISS! Jag hade så sett fram emot att smaka den, och när jag väl gjorde det så var den så sötsliskig så jag åt två bitar, och nu har jag resten liggandes i skåpet...ehm HISS!
Det var ju superkul!!! Tack!Jag vill hissa appen Duolingo, en app för att öva upp/läsa sig språk (det går att välja ett eller flera). Det är ett jätteroligt sätt, tycker jag, att fräscha upp de få kunskaperna jag har och det var längesedan jag var så road av språk
Åh vad äckligt det lät. Tuben ser ut som hudkräm också.
Vilken DISS! Idén är kanon (organisk tandkräm), men en tandkräm som ser ut som hudsalva, smakar en märklig blandning mellan aloe vera och mandarin, och inte löddrar, är inte ett vinnande koncept... Kände mig inte ren efteråt och när jag vaknade kändes munnen mer sunkig än vad den brukar göra efter en natt... Dyr var den också.
Det var ju superkul!!! Tack!
Jag vill hissa appen Duolingo, en app för att öva upp/läsa sig språk (det går att välja ett eller flera). Det är ett jätteroligt sätt, tycker jag, att fräscha upp de få kunskaperna jag har och det var längesedan jag var så road av språk
Vilket bra tips! Jag har velat återuppta tyskan ett bra tag! Synd bara att det är på engelska fast å andra sidan kanske man lär sig nåt av det också.
Jag vill Hissa croissant(?)semlan på 7/11! Det är nog den bästa uppfinningen jag har ätit hittills!
Utom ägg har jag nyligen lärt mig som är märkta med bäst före datumDet är tillåtet att sälja varor som passerat bäst före-datum, men däremot inte tillåtet att sälja varor som passerat sista förbrukningsdag.