Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
extra-tunna_grc3a4ddfilrc3b6dlc3b6k.png

Lånad bild
Men hiss till dessa chips :) helt fantastiskt goda :D

Håller med! Dom lättsaltade är löjligt goda! :d

Jag vill HISSA min nya telefon: Sony Xperia Z3 compact. Jag hade Xperia S innan och var supernöjd med den. Den här är liknande och jag älskar den redan. Lätt att manövrera, låååång batteritid och vatten/dammtät. Man kan ta kort under vattnet om man så vill.
Mest älskar jag att man kan ladda genom någon magnetgrej så man behöver inte slita på luckan till usb-uttaget så fort den ska laddas. Kanonbra!
Den är inte superstor heller så den får plats i fickan på ett par ridbyxor. Ogillar verkligen trenden med allt större mobiler.
xperia-z3-compact-pre-order-97856c268dbd1f5f8a500371a625ef35-460.jpg

Sen kan jag tipsa @dobbis om att semlorna landat i butikerna och man kan också köpa semmelbullar om man vill göra egna. Men lussebullarna lyser med sin frånvaro

Jag vill HISSA min nya telefon: Sony Xperia Z3 compact. Jag hade Xperia S innan och var supernöjd med den. Den här är liknande och jag älskar den redan. Lätt att manövrera, låååång batteritid och vatten/dammtät. Man kan ta kort under vattnet om man så vill.
Mest älskar jag att man kan ladda genom någon magnetgrej så man behöver inte slita på luckan till usb-uttaget så fort den ska laddas. Kanonbra!
Den är inte superstor heller så den får plats i fickan på ett par ridbyxor. Ogillar verkligen trenden med allt större mobiler.
xperia-z3-compact-pre-order-97856c268dbd1f5f8a500371a625ef35-460.jpg

Sen kan jag tipsa @dobbis om att semlorna landat i butikerna och man kan också köpa semmelbullar om man vill göra egna. Men lussebullarna lyser med sin frånvaro
Åh vad bra. Jag hatar stora mobiler.

Icas "Mörk choklad med citroncréme och crisp" - HISS!
Toksötsliskig, så det räcker med ett par bitar egentligen...men det är ju bara bra för figuren :rofl:
Bra smak av citron ändå tycker jag, och marängkrispen är härlig :)
På en skala mellan 1-5 skulle den få en 3:a typ.
496979

DSC_3894.jpg

HalvHISS:
Japp är inte min favoritgodis (more the Snickers kind of girl!) men det gjordet sig ganska bra i denna. Lite söt-chock ibland men det är ju ett sött godis kombinerat med ett annat sött godis.. Tröttnade efter några rutor men det gör jag oavsett vilken av kakorna det är (när kommer fifty-fifty-kakor med olika smak? :D ). Men den smakade som man gissade att den skulle smaka helt enkelt.

Edit: insåg nu att den här SÄKERT kommer i Testagram! Typiskt.

DSC_3894.jpg

HalvHISS:
Japp är inte min favoritgodis (more the Snickers kind of girl!) men det gjordet sig ganska bra i denna. Lite söt-chock ibland men det är ju ett sött godis kombinerat med ett annat sött godis.. Tröttnade efter några rutor men det gör jag oavsett vilken av kakorna det är (när kommer fifty-fifty-kakor med olika smak? :D ). Men den smakade som man gissade att den skulle smaka helt enkelt.

Hoppas det kommer i testagram så slipper jag köpa! :p riktigt sugen att prova den.

DSC_3894.jpg

HalvHISS:

Fifty-fifty-kakor, vilken fantastisk idé! :love::laugh:

Hiss!! Testade Estrella västkustchips Gräddfil och lök igår, sjuuuukt goda chips!. Absolut bland dom godaste jag någonsin smakat. Väldigt bra kryddade och väldigt knapriga, knaprigaste chipsen jag ätit och jag älskar när det är lite tuggmotstånd.

Vastkust-gradfil-_-lok.png

Jag vill hissa matsmart, en sida som säljer torrvaror och annat hållbart som närmar sig bäst före-datum för ungefär inga pengar alls. Inget som stör mig, jag kan bli tokig på när folk går slaviskt efter datum istället för "lukta, titta, smaka"-devisen. Fick i alla fall hem 20 kg mat för ett par hundringar, passade på att bunkra sånt som vi använder mycket och inte riktigt kan kosta på oss att betala dyrt för (eller välja eko av) annars samt lite roliga snacks och drickor att testa.

Vilket leder till nästa hiss;

11509-cq5dam.thumbnail.319.319.png

Riktigt goda, bra tryck i smaken (jag kände den ordentligt och då är jag ändå redigt förkyld) och jag gillade konsistensen (som påminde om en korsning mellan Pringles och räkchips). Blev positivt överraskad. Sedan vet jag inte som jag skulle köpa dem till fullpris (som antagligen är mer än 3 kr/förpackning), men de är så goda att jag skulle kunna överväga det i alla fall :D
Nu har jag hittat den sidan också så nu väntar jag på YTTERLIGARE en leverans på 20 kilo därifrån, den första var på 40 kilo så nu börjar skåpen vara anständiga inuti och har slutat eka. :D 16 kronor kilot för aprikosmarmeladen och 5 kronor för honungsdoppade flingor :d går ju inte att motstå liksom. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka