Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ångrar mig om The Body Shops julkalender och väljer HISS! Det är askul att öppna en lucka varje dag, men vad ska jag göra efter julafton:nailbiting: Jag har ju vant mig vid ett paket om dagen:D

Min sidekick blev eld & lågor (pun intended!) och efter en stunds sökande hade hen köpt en begagnad men fullt fungerande Ecofan på en facebookloppis för 300:- och två timmar senare hämtades den upp på andra sidan stan. Min sidekick hälsar och tackar för tipset!

Jag lovar, ni kommer inte att ångra er!

HISS på denna saffransglöggen från Lidl! Vi drack den rumstempererad, den var tydligen inte så god jättevarm. Kan tänka mig att den hade funkat som iskall också faktiskt.

2014-12-21-1312_5496b9309606ee4f652befda.jpg

Total HISS

Den fungerar perfekt på täljstenskaminen, värmen fördelas mycket bättre. Jag var tveksam men fick ett bra pris så jag tänkte att man kan ju testa. När jag hittar den igen till ett bra pris (för de flesta ordinarie priser är svindyra) ska jag köpa till spisen i köket och den andra täljstenskaminen på övervåningen :up:

Den är slut överallt! Finns 12 stycken kvar i Kiruna :O Tänkte att det skulle bli en perfekt julklapp till pappa men får kanske bli födelsedagspresent när det kommer i februari igen :up:

Måste dissa de nya tortilla "skålarna" , smaken är det absolut inget fel på men hur fan menar dom att innehållet ska ligga kvar i?!? :banghead::confused: Jag anser mig vara duktig på att äta tacos i dom hårda skålarna, men detta, allt trillade ut trots man sitter som en idiot och försöker äta underifrån/nerifrån med brödet så rakt som möjligt och huvudet i en konstig vinkel. Värdelöst skit. :rage:
packshot-1.png

Hissar min termosmugg från "Thermos" (ny för mig, fick den i julklapp). Sjukt vad bra den håller värmen! Igår runt tiosnåret på kvällen kokade jag vatten och fyllde på och i med en skvätt mjölk och honung (förkyld...), Skulle dricka runt elva på natten, bränner mig på tungan, så låter locket vara öppet, imorse runt tio va det fortfarande varmt :O Då har locket stått öppet hela natten. Skillnad mot skiten jag köpte på lagerhouse i plast, som blev kallt efter en timme :p

malhar_140327_0005.jpg

HISSA- visst blir fötterna mjuka. Nu hade jag inga riktiga förhårdnader, men är de lika effektiva på det så kan det vara en prisvärd produkt.
DISSA - hur de verkar. Först händer ingenting, sen händer ingenting. Sen efter en vecka efter en dusch började man fjälla nåt otroligt. Inte så roligt om man råkar vara på tex. gymmet då eller något annat omklädesrum. Sen tyckte jag inte mjukheten satt i så länge heller.

Hissar min termosmugg från "Thermos" (ny för mig, fick den i julklapp). Sjukt vad bra den håller värmen! Igår runt tiosnåret på kvällen kokade jag vatten och fyllde på och i med en skvätt mjölk och honung (förkyld...), Skulle dricka runt elva på natten, bränner mig på tungan, så låter locket vara öppet, imorse runt tio va det fortfarande varmt :O Då har locket stått öppet hela natten. Skillnad mot skiten jag köpte på lagerhouse i plast, som blev kallt efter en timme :p

Som en minithermos med dricklock?
Har haft min i fyra år snart, fungerar fortfarande lika bra :love:

@Nebraska Jag skulle säga lagom salta, för min smak. De är ju inga salta kex så som Saltiner eller Tux men jag är nöjd med sältan de har. Var inte heller för mycket surdegssmak (kan ibland tycka det blir lite för framträdande).

Men jag är kanske inte rätt person för saltfrågan, då jag inte brukar salta på så mycket på det jag äter. Å andra sidan är smaklösa kex som att äta kartong, så... Äh, du får lägga ut 25 spänn och prova och återkomma med din åsikt och se om det matchar ;D

Nu ber jag om ursäkt, det är ingen produkt, men jag måste Dissa till nån! (jag är hemma med förkylning men smygit mej ut på bio, så vill inte klaga av mej på fb :angel: )

Jag tokDISSAR folk som inte har ro att gå på bio! Fatta att din *piiiiip* telefon är skitstörande att se ljuset av, och att det inte är kul att höra kommentarer högt och tydligt och ditt skruvande/hasande fram och tillbaka i stolen är irriterande! Kolla på film hemma idioter! :devil::mad::rage::banghead::down:

Slut på ot :D

Den är slut överallt! Finns 12 stycken kvar i Kiruna :O Tänkte att det skulle bli en perfekt julklapp till pappa men får kanske bli födelsedagspresent när det kommer i februari igen :up:
Nä, de är slut där också, jag skickade syrran att köpa en åt mig, men det blev ingen...
(Den där smileyn lyckas jag inte radera...:confused:)

Jag Dissar fenomenet med att julen börjar i oktober men på annandagen är den slut, i affärerna då alltså. Jag har skaffat mig lussekattberoende men det finns ingenstans. Kan inte baka själv just nu för min frys är proppfull. Det går bra att plocka fram sakerna flera månader i förväg, men inom en vecka efter ska allt vara utplånat :rage: Mer lussebullar till folket!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka