Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sidekick blev eld & lågor (pun intended!) och efter en stunds sökande hade hen köpt en begagnad men fullt fungerande Ecofan på en facebookloppis för 300:- och två timmar senare hämtades den upp på andra sidan stan. Min sidekick hälsar och tackar för tipset!
Ja alltså, "ni & er" - det var alltså inte jag som köpte sån.Jag lovar, ni kommer inte att ångra er!
Total HISS
Den fungerar perfekt på täljstenskaminen, värmen fördelas mycket bättre. Jag var tveksam men fick ett bra pris så jag tänkte att man kan ju testa. När jag hittar den igen till ett bra pris (för de flesta ordinarie priser är svindyra) ska jag köpa till spisen i köket och den andra täljstenskaminen på övervåningen
Hissar min termosmugg från "Thermos" (ny för mig, fick den i julklapp). Sjukt vad bra den håller värmen! Igår runt tiosnåret på kvällen kokade jag vatten och fyllde på och i med en skvätt mjölk och honung (förkyld...), Skulle dricka runt elva på natten, bränner mig på tungan, så låter locket vara öppet, imorse runt tio va det fortfarande varmt :O Då har locket stått öppet hela natten. Skillnad mot skiten jag köpte på lagerhouse i plast, som blev kallt efter en timme
Ja exakt! Köpt på Clas Ohlson, och satan vad bra den ärSom en minithermos med dricklock?
Har haft min i fyra år snart, fungerar fortfarande lika bra
Är de salta ordentligt? Tycker Göteborgskex brukar snåla med saltet.
Dessa var riktigt goda!
Nä, de är slut där också, jag skickade syrran att köpa en åt mig, men det blev ingen...Den är slut överallt! Finns 12 stycken kvar i Kiruna :O Tänkte att det skulle bli en perfekt julklapp till pappa men får kanske bli födelsedagspresent när det kommer i februari igen
Det finns på Shell iaf@purity_666 Fast nu måste dom ju starta med semlor 2 mån för tidigt
Men semlor är inte lussebullar Semlor blir man iof inte beroende av på samma sätt@purity_666 Fast nu måste dom ju starta med semlor 2 mån för tidigt