Men då behöver man ju ett recept.
Ja, du måste ju naturligtvis veta vad du ska ha för styrka. Men vet man att man är astigmatiker så har man förmodligen koll på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då behöver man ju ett recept.
Där vill jag dissa torsk. Den var inte god. Jo torsken, men inte det andra de stoppat i där.
Ja, alltså ett recept behöver man hos fina optiker på fina gatan också. Och sånt har man rätt att ta ut. Jag beställer mina glajjer på nätet också och uppdaterar mitt recept med jämna mellanrum hos fina optikern på fina gatan för typ en hundring. Funkar grejt. Jag är astigmatiker, närsynt som en gnu, har åldersrelaterad långsynthet, har förvärvad skada på synceller, samt obstinat-anti-glasögon-ovana - u name it - alla typ knots on the rope och vad jag kan se är det inga som helst problem för mig att beställa glajjer även på extraoptical.Ja, du måste ju naturligtvis veta vad du ska ha för styrka. Men vet man att man är astigmatiker så har man förmodligen koll på det.
Jag vill hissa Extra Optical till SKYARNA. Köpte ett par glasögon där för en hundralapp på vinst och förlust i våras någon gång, blev så himla nöjd att jag beställde två par till på pin kiv häromveckan (det är ju lite kul att ha några olika) och jag är så nöjd! De är inte bara snygga, de är dessutom funktionella Och kostar alltså hundra spänn styck, 79:- i frakt.
Diss
För mycket i ett
Den provade jag igår, säger också HISS! Trevlig smak, lättdrucken.
HISS! Bäst ikväll, väldigt mjuk och rund smak.
Ha ha ! Ja, det var en lite konstig särskrivning....Jag ba "vad är `Ingefärs´för något?"
Har nu provat Gårdschips, både i smakerna tryffel och lime/svartpeppar.
Det är en kombinerad HISS-DISS.
DISS för att dom inte smakar ett dugg som tryffel eller lime.
HISS för att det är god smak ändå (gräddfil/lök, båda smakar ungefär samma) och bra krisp, samt en kul idé.
Men dom borde verkligen fixa smakblandningarna.
Det är inge' färs, det är marmelad!Jag ba "vad är `Ingefärs´för något?"
SÅKLART!Det är inge' färs, det är marmelad!