Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill TOKHISSA broddskor!
Med nollgradigt och ösregn mest hela tiden känna det som världens bästa uppfinning.
Mmmm, tack för det tipset!
HISS! Smakar tydlig pepparmint. Riktigt goda
HISS! Smakar tydlig pepparmint. Riktigt goda
Ca-pris och vad kallas det?Total HISS:
Den fungerar perfekt på täljstenskaminen, värmen fördelas mycket bättre. Jag var tveksam men fick ett bra pris så jag tänkte att man kan ju testa. När jag hittar den igen till ett bra pris (för de flesta ordinarie priser är svindyra) ska jag köpa till spisen i köket och den andra täljstenskaminen på övervåningen
Diss! Smakar så himla artificiellt, urk!
Jag håller med. Supergoda!!Visst är de fantastiska! Tror att jag har hissat dem förut. (Eller möjligen bara tänkt göra det )
En fläkt? Var sätter man den? Finns ju inget skydd för vingarna så den måste väl sitta skyddat menar jag...Total HISS:
Den fungerar perfekt på täljstenskaminen, värmen fördelas mycket bättre. Jag var tveksam men fick ett bra pris så jag tänkte att man kan ju testa. När jag hittar den igen till ett bra pris (för de flesta ordinarie priser är svindyra) ska jag köpa till spisen i köket och den andra täljstenskaminen på övervåningen
Jag tror att man ställer den ovanpå spisen/kaminen och värmen får den att snurra. Kommer knappast upp i någon högre hastighet så den kan skada om man petar på den, möjligen att man kan bränna sig.En fläkt? Var sätter man den? Finns ju inget skydd för vingarna så den måste väl sitta skyddat menar jag...
@athena_arabians Men vad heter den? Fläkt? Värmefläkt? täljstensfläkt? Vad ska man söka på för att hitta något sådant?
Min sidekick blev eld & lågor (pun intended!) och efter en stunds sökande hade hen köpt en begagnad men fullt fungerande Ecofan på en facebookloppis för 300:- och två timmar senare hämtades den upp på andra sidan stan. Min sidekick hälsar och tackar för tipset!På Clas heter den värmedriven kaminfläkt och söker man internationellt är det "heat powered stove fan".
DISS. De smakade inte särskilt mycket, och när de väl smakade något smakade de väldigt konstgjort och läbbigt. Som en svag chai latte, ungefär. Euww.