Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag brukar köpa alovera-drycken
img_8129_141231237.jpg
, och är nästan barnsligt förtjust i just den, de andra sorterna är liksom bara bleka kopior tycker jag.

Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken. :up:
2014-12-04212302_zps8b978196.jpg

5 blobbar av 5! Eller 5 hissar av 5!

Blobbar var ett utmärkt ord för att beskriva aloe-vera bitarna :)! Jag måste också ta mig till Willys och handla blobb-dricka imorrn!

Dom är ju liksom lite jello-liknande, fast lite som korsat med gurka? Gurk-jello?

Är jag på jobbet så värmer jag i varsin micro :p Är jag någonstans där det bara finns en micro så värmer jag först den med längst tid i en minut och sen båda två tillsammans resterande tid. Fungerar utmärkt :)
Vi har alltid kö till våra microugnar så att ta två skulle inte bli så poppis och så fort en upptagen micro plingat så är någon annan där och byter låda!

Jag tror de lanserades v.37 så det var väldigt länge du har letat i onödan ;) Skämt åsido, jag har köpt mina på Willys i Staffanstorp. De brukar vara sena med att ta in nyheter men dessa har de haft ett tag.
Tack! De började lansera dem på sin egen hemsida för jättelänge sedan, så därav mitt idoga letande. För oss halv-veggo är utbudet på färdigrätter minimalt och jag har suktat efter de där ricottabiffarna läääääänge. :)

Tack! De började lansera dem på sin egen hemsida för jättelänge sedan, så därav mitt idoga letande. För oss halv-veggo är utbudet på färdigrätter minimalt och jag har suktat efter de där ricottabiffarna läääääänge. :)

Jag tyckte att biffarna var väldigt goda så jag hoppas att du snart hittar dem :)

Vi har alltid kö till våra microugnar så att ta två skulle inte bli så poppis och så fort en upptagen micro plingat så är någon annan där och byter låda!

Aha, då förstår jag. Vi har väldigt spridda luncher så det brukar vara lugnt. Jag äter oftast sent, sisådär 15-18-tiden, och då är det ingen trängsel :p

Måste instämma med den tidigare HISSEN av Lusseglöggen, den var jättegod. Det är tydligen flera som tycker det, jag köpte de två sista flaskorna de hade på Ica Maxi i Falun men det fanns jättemycket kvar av de andra sorterna :p

Instämmer...de kunde ju ha spridit ut det lite? Bäst hittills har varit eyelinern som försvann...:eek:
(fast då kan jag ju faktiskt hålla mig till ämnet och HISSA den! :D)

Jag vill hissa Extra Optical till SKYARNA. Köpte ett par glasögon där för en hundralapp på vinst och förlust i våras någon gång, blev så himla nöjd att jag beställde två par till på pin kiv häromveckan (det är ju lite kul att ha några olika) och jag är så nöjd! De är inte bara snygga, de är dessutom funktionella ;) Och kostar alltså hundra spänn styck, 79:- i frakt.

De har versioner i andra prisklasser också, upp till 500:- för vanliga glas, och sedan kan man köpa till särskilda glas, progressiva osv., men de är hur som helst betydligt billigare än de billigaste alternativen "på gatan". Man får ju förstås ha koll på sin styrka och så innan man beställer, men det brukar man ju ha lite koll på om man redan har linser eller glasögon.

Idag har jag provat "thai soppa" från Knorr, som jag fick gratis på Triangeln i Malmö för nån vecka sen. Jag äter inte soppa men stekte på kycklingfilé och slog över soppan på dom och fick en gryta, blev gott så den får en Hiss av mig :)

Jag fortsätter hissa färdigmat :D Den här gången är det Findus SMAK som får HISS. Jag har iofs inte testat Lasagne eller Torsk men Ricottabiff och Kyckling smakar utmärkt. Ordentliga portioner, rejäl smak och fina färger.

10617185_390083101140173_1648645537_n.jpg
Där vill jag dissa torsk. Den var inte god. Jo torsken, men inte det andra de stoppat i där.

Jag vill hissa Extra Optical till SKYARNA. Köpte ett par glasögon där för en hundralapp på vinst och förlust i våras någon gång, blev så himla nöjd att jag beställde två par till på pin kiv häromveckan (det är ju lite kul att ha några olika) och jag är så nöjd! De är inte bara snygga, de är dessutom funktionella ;) Och kostar alltså hundra spänn styck, 79:- i frakt.

De har versioner i andra prisklasser också, upp till 500:- för vanliga glas, och sedan kan man köpa till särskilda glas, progressiva osv., men de är hur som helst betydligt billigare än de billigaste alternativen "på gatan". Man får ju förstås ha koll på sin styrka och så innan man beställer, men det brukar man ju ha lite koll på om man redan har linser eller glasögon.

Och inga brytningsfel då antar jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka