Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det är väl betydligt bättre än att kasta alla dessa (förmodligen) fullt fungerande produkter?
Jag tycker det är en jättebra idé! :D
Att KASTA behöver ju inte alltid vara ett alternativ till att sälja. Kommuner kan t.ex. visa intresse för det också och köpa in till skolor, förskolor, äldreboende och liknande. Eftersom det är bra grejer funkar det ju. Man behöver inte sälja allt, kan jag tycka, att ge bort är bättre.

Jag kan se tidningsrubrikerna...
Men du borde ju absolut kunna föreslå det till kommunen eller något.

Senast ändrad:
Jag kan se tidningsrubrikerna...
Men du borde ju absolut kunna föreslå det till kommunen eller något.
Men det är ok att ge det till hjälporganisationer och härbärgen? Vari ligger skillnaden? Maten duger ju? Eller duger den inte för våra barn och gamla utan enbart för personer som på ett eller annat vis inte kan köpa mat själv?

Jag vill hissa guppen Fotografer som vill utvecklas på fejan. Det är många duktiga fotografer där och vid första läsning kan det verka lite som att det bara är för att visa upp sig och sina bilder, men om man som nybörjare ställer en fråga så får man superbra hjälp av alla kunniga medlemmar! :bow:

Jag vill hissa guppen Fotografer som vill utvecklas på fejan. Det är många duktiga fotografer där och vid första läsning kan det verka lite som att det bara är för att visa upp sig och sina bilder, men om man som nybörjare ställer en fråga så får man superbra hjälp av alla kunniga medlemmar! :bow:
+ andra

Hallå nu börjar det spåra lite här och var igen. Vi hissar och dissar produkter - skapligt nya var det sagt från början. Sidor som matsmart är lite i gråzon, det är ju en tjänst men tråden är ju ett passande forum med ett sånt tips.
Så vill man hissa facebookgruppper, sig själv eller restauranger eller de tio år gamla stövlarna så tja - inte här va? Inga samvetsdiskussioner heller, eller utdragna diskussioner heller. Ok?

Jag vill gärna HISSA tre stycken bad & massageoljor som jag köpte på apoteket hjärtat i måndags.

SPA Energy: Sötmandelolja, Apelsinolja, Rosmarinolja, Kanelolja.
SPA Relax: Sötmandelolja, Ylangylang olja, Lavendelolja, Apelsinolja.
SPA Muscle: Sötmandelolja, Lavendelolja, Tallbarsolja, Ylangylang olja.

Underbara doftblandningar, är perfekta som handoljor för mig och även lätta att massera med (jo, vi har provat :-)

Och, jag har köpt både julmusten och den röda julkalendern från TBS (har inte hunnit öppna någon lucka och funderar nu på att ge den till min sons flickvän, för det kändes mer som om hon hade rätt ålder för just det innehållet) samt beställt 4 kartonger med svampodlingar från vivara.
Jag måste hålla mig härifrån!

/ kayoba

Jag brukar köpa alovera-drycken
img_8129_141231237.jpg
, och är nästan barnsligt förtjust i just den, de andra sorterna är liksom bara bleka kopior tycker jag.

Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken. :up:
2014-12-04212302_zps8b978196.jpg

5 blobbar av 5! Eller 5 hissar av 5!

Joch den röda julkalendern från TBS (har inte hunnit öppna någon lucka och funderar nu på att ge den till min sons flickvän, för det kändes mer som om hon hade rätt ålder för just det innehållet)

/ kayoba
Jag som har ultimate-kalendern och hittills faktiskt blivit besviken (men det finns ju några chanser till ;) och får jag några av mina drömprodukter blir jag glad ändå! Resten blir typ julklappar om inte annat) skulle ärligt kunma säga att hon förmodligen skulle uppskatta den röda kalendern bättre än du.
(Vill du vara helt säker så står innehållet i kalendrarna på deras hemsida, tydligen) :D

Jag brukar köpa alovera-drycken
img_8129_141231237.jpg
, och är nästan barnsligt förtjust i just den, de andra sorterna är liksom bara bleka kopior tycker jag.

Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken. :up:
2014-12-04212302_zps8b978196.jpg

5 blobbar av 5! Eller 5 hissar av 5!
Jaha, då är det bara att cykla till Willys imorgon då. Tack för det ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka