Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nä, nu åkte jag dit. Fasen vilken rolig sida!
Hittade tom ekologiska saker. Och Lakritsdumle!
De brukar ha mängder av billig god choklad o kakorJag vet inte, men att starta den här tråden kan ha varit både det smartaste och dummaste jag gjort i trådväg på buke.
20kg grejjer liksom. På väg hem till mig.
Fast det är väl betydligt bättre än att kasta alla dessa (förmodligen) fullt fungerande produkter?
Jag tycker det är en jättebra idé!
Och jag konstaterade att det enda som var billigare där än i våran lokala netto butik eller dollarstore var sås för 5kr
Jag trodde inte det var tillåtet att sälja varor som gått ut.Jag är väldigt mycket för att köpa saker med kort datum. Däremot måste jag erkänna att jag tycker att det är märkligt att köpa saker som redan ÄR för gamla? Är det bara jag som tycker att det känns lite skumt? Jag kikade på flingor som precis hade gått ut för ett par dagar sedan, samt strössel med bäst före-datum i september. Jag hade kunnat äta båda, men jag känner ett visst motstånd mot att lägga pengar på det. Är jag konstig? Jag trodde väl kanske att man skulle se varor där bäst-före-datumet var nära, men inte redan passerat...
Det är tillåtet att sälja varor som passerat bäst före-datum, men däremot inte tillåtet att sälja varor som passerat sista förbrukningsdag.Jag trodde inte det var tillåtet att sälja varor som gått ut.
Finns hos den i tråden omtalade matsmart för 30:-/flaskan(1lit).Den skulle jag vilja prova! Finns den i vanliga affärer månntro?
Aha det var så det var. Tack för klargörandet!Det är tillåtet att sälja varor som passerat bäst före-datum, men däremot inte tillåtet att sälja varor som passerat sista förbrukningsdag.
Finns hos den i tråden omtalade matsmart för 30:-/flaskan(1lit).
http://www.matsmart.se/produkter/exklusiv-julmust-norrland
Jag fick ett sånt i födelsedagspresent, men jag har inte dragit igång det än... Jag har lite ont om fönster som det kan stå i... Mina pelargoner tar upp alla fönster, speciellt nu när de trängs med adventsljusstakarna också!Jag har inte vågat mig in i den här tråden på länge, jag har helt enkelt för dålig motståndskraft och vill bara köpa och prova saker hela tiden!
Men idag såg jag något fantastiskt(?) konstigt(?) i affären, så jag bara måste kolla om någon provat det: Odla din egen ostronskivling-kit?! Såg ut som ett pappershus (kanske ett par dm högt), kostade ca 150 kr, bilder på ett gigantiskt svampmonster som jag antar är det tänkta resultatet. Jag tyckte det var en jättekul och intressant idé men själv skulle jag bara ha ihjäl den/glömma den ute/råka göra den till hundleksak, så är det någon annan som vågat sig på det?!