Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du köpt den på systembolaget eller vart? Den bara måste jag testa...
Hiss!
Mycket god med trevlig eftersmak av saffran
Finns på bla Coop iaf dem lite större butikerna skulle jag tro :-)Har du köpt den på systembolaget eller vart? Den bara måste jag testa...
Vad synd! Hittar inte den här på ICA och det är det och Netto vi har här. Tråkigt när jag inte hittar det jag vill ha, den låter ju jättegod!F
Finns på bla Coop iaf dem lite större butikerna skulle jag tro :-)
Hiss!
Fick tag på den här också och mums vad god den är! Den luktar ofantligt gott också, kan inte låta bli att lukta på den när jag dricker denHiss här med, jättegod! Köpte varianten med hallon- och lakritsmak också, återkommer när jag provsmakat!
Jag ser ingen bild? Vad är det? Det talas om glögg i senare poster?
Hiss!
Den har jag funderat på. Backat lite p.g.a. priset, men jag kanske borde köpa en flaska och testa!Jag ser ingen bild? Vad är det? Det talas om glögg i senare poster?
Apropå glögg så är jag kanske sist på bollen med denna:
Oj vad god den var! Jag är lite anti såna här kändis-grejjer, och morbergs viner tycker jag är lite väl hajpade, men den här glöggen sexade bra i min mun. Välkryddad, rund och spännande. Hiss!
Hiss!
Nu är jag ju egentligen för ung för alkohol och inte något jättefan av "vanlig glögg". Däremot totalt saffransfrälst och äter gladeligen allt med smak av saffran, hehe
Så blev lite sugen på den där! Men vart går den att få tag på? Vanlig matbutik? Systemet? (Ja, min pappa lär i vart fall få köpa ut.)
Men jag har aldrig druckit alkohol tidigare och är inte så "inne" på sådant. Jag vill helst inte riskera att bli berusad, blir man det av glögg med en alkoholhalt på 2,2%? Alltså förutsatt att jag dricker kanske ett litet glas tillsammans med lussekatter eller så.
Nu sitter jag med telefonen och upplösningen på bilden är inte så bra men... är det Morberg utklädd till liten tomtenisse på flaskan?Apropå glögg så är jag kanske sist på bollen med denna:
Oj vad god den var! Jag är lite anti såna här kändis-grejjer, och morbergs viner tycker jag är lite väl hajpade, men den här glöggen sexade bra i min mun. Välkryddad, rund och spännande. Hiss!
Nu sitter jag med telefonen och upplösningen på bilden är inte så bra men... är det Morberg utklädd till liten tomtenisse på flaskan?
Brukar inte ens titta åt morbergrejerna på systemet men det är ju synd att missa en god glögg för att jag inte gillar hans nuna.
kan vara det ÄCKLIGASTE jag druckit, NÅGONSIN!!
FET DISS!!