var???
Jag såg dem på Citygross Falun i förra veckan. Misstänker att Ica Maxi har också för de hade ett stort Lindt/Lindorställ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
var???
Jag hatar den här tråden bara massa godis som man vill ha.
Willys!var???
Jag kör en repris och HISSAR Julas stövlar som är outstanding i stallet. Jag har haft min variant i snart 10 år. Reprisen kommer för att de kör rea nu så de kostar 249 istället för 449. Skynda fynda!! En vecka kvar på erbjudandet
Nej, men de är inte helhöga utan halvhöga och ganska vida i skaftet. Jag har feta vader och har inga problem att ha dom på, även om jag har ridbyxor istoppadeÄr det månne rentutav dragkedja i dem? *hoppas
Prova den med salta kex, den är god Tror vi är ett par som har hissat denDISS till Marabou Sweet Biscuits. Inte äckligt såklart, men det blir lite blaha. Inget speciellt alls och ganska tråkigt. Kommer inte köpa igen!
Köpte denna igår, och den är VIDRIG, absolut äckligaste chokladen jag köpt från Marabou. Marabou brukar ju vara grymt gott nästan alltid. Men den här hade någon riktigt skum bismak! Chokladen smakade inte som marabou brukar?! Nej usch jag slängde faktiskt halva.. DISSDISS till Marabou Sweet Biscuits. Inte äckligt såklart, men det blir lite blaha. Inget speciellt alls och ganska tråkigt. Kommer inte köpa igen!
Jag håller med till 110%! Har njutit av den tillsammans med Dumle pepparkaka ikväll, och det var galet gott!
Hiss!
Mycket god med trevlig eftersmak av saffran
Åh! Tack för DET tipset!Jag håller med till 110%! Har njutit av den tillsammans med Dumle pepparkaka ikväll, och det var galet gott!
Pga den här jäkla tråden fick jag ju lov att testa. Och okej dom är goda, men jag tyckte dom var lite sliskiga. Jag hade velat ha jordnötsfyllningen att smaka lite mer jordnötssmör och framförallt lite mer salt. Nu är det ju jordnötstryffel typ, men jag hade förväntat mig mer jordnötssmör och mer salt. Så, jo den är god, men för jordnötssmörälskaren så blir det DISS. Inget jag kommer köpa igen. TAcka vet jag Reeses peanutbuttercups som finns i amerikahyllan på coop och Maxi.
Jag kör en repris och HISSAR Julas stövlar som är outstanding i stallet. Jag har haft min variant i snart 10 år. Reprisen kommer för att de kör rea nu så de kostar 249 istället för 449. Skynda fynda!! En vecka kvar på erbjudandet
Åh, antecknar det! Jag fastande helt på vit glögg när jag var på systemet idag.På tal om glögg så HISSAR jag nyheten Ripa Zinfandel Vinglögg ! Lagom söt, goda kryddor, osv.