Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sett dem på vår lokala Hemköp - för visst är det lindorkulorna med jordnötssmör ni skriver om? (Orkar inte gå tillbaka och titta)

ProductImageHandler.ashx

Diss.
Smakade möjligtvis lite pepparkaka om man verkligen, verkligen ansträngde sig.

ProductImageHandler.ashx

DISS
Samma med den här, smakade verkligen INGENTING.

7f7959e1567f278cff8c64602c15f494.jpg

HISS!
Hade önskat lite, lite mer smak, men ändå! :)
(och så funderade jag länge vad som skulle passa att ha på...det blev gammeldags Messmör?? Say what? Jag har inte ätit messmör på typ 20 år! Men det var en fin kombo! :banana:

Uppenbarligen har jag fastnat för julsmaker...och GLÖGG!
glogg-vinterglogg.jpg

HIIIIISS!! :love:

0003746603399_500X500.jpg

Pga den här jäkla tråden fick jag ju lov att testa. Och okej dom är goda, men jag tyckte dom var lite sliskiga. Jag hade velat ha jordnötsfyllningen att smaka lite mer jordnötssmör och framförallt lite mer salt. Nu är det ju jordnötstryffel typ, men jag hade förväntat mig mer jordnötssmör och mer salt. Så, jo den är god, men för jordnötssmörälskaren så blir det DISS. Inget jag kommer köpa igen. TAcka vet jag Reeses peanutbuttercups som finns i amerikahyllan på coop och Maxi.

Jag kör en repris och HISSAR Julas stövlar som är outstanding i stallet. Jag har haft min variant i snart 10 år. Reprisen kommer för att de kör rea nu så de kostar 249 istället för 449. Skynda fynda!! En vecka kvar på erbjudandet
910469.jpg

Jag kör en repris och HISSAR Julas stövlar som är outstanding i stallet. Jag har haft min variant i snart 10 år. Reprisen kommer för att de kör rea nu så de kostar 249 istället för 449. Skynda fynda!! En vecka kvar på erbjudandet
910469.jpg

Är det månne rentutav dragkedja i dem? *hoppas

DISS till Marabou Sweet Biscuits. Inte äckligt såklart, men det blir lite blaha. Inget speciellt alls och ganska tråkigt. Kommer inte köpa igen!

maraboubisc.png

DISS till Marabou Sweet Biscuits. Inte äckligt såklart, men det blir lite blaha. Inget speciellt alls och ganska tråkigt. Kommer inte köpa igen!

maraboubisc.png
Köpte denna igår, och den är VIDRIG, absolut äckligaste chokladen jag köpt från Marabou. Marabou brukar ju vara grymt gott nästan alltid. Men den här hade någon riktigt skum bismak! Chokladen smakade inte som marabou brukar?! Nej usch jag slängde faktiskt halva.. DISS

0003746603399_500X500.jpg

Pga den här jäkla tråden fick jag ju lov att testa. Och okej dom är goda, men jag tyckte dom var lite sliskiga. Jag hade velat ha jordnötsfyllningen att smaka lite mer jordnötssmör och framförallt lite mer salt. Nu är det ju jordnötstryffel typ, men jag hade förväntat mig mer jordnötssmör och mer salt. Så, jo den är god, men för jordnötssmörälskaren så blir det DISS. Inget jag kommer köpa igen. TAcka vet jag Reeses peanutbuttercups som finns i amerikahyllan på coop och Maxi.

910469.jpg

What she said! (gällande lindt) Har just satt i mig en påse och känner mig lite illamående.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst
  • Födda -21

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka