Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske har otur, men lågan är väldigt ojämn och den drunknar lätt. Efter ett par timmars brinntid var det ingen låga alls, bara litet pyr i liten veke precis vid ytan. Så här ser ena ljuset ut efter kanske 3½ timmes brinntid:
Så här såg de ut igår när de brann:
Den ena brann för fullt, men gjorde att ljusmassan drevs uppåt i koppen, den andra brann liksom knappt alls men ljusmassan drevs fortfarande uppåt i den också.
Katastrof! Jag som hade tänkt köpa dem.
Jag kanske har otur, men lågan är väldigt ojämn och den drunknar lätt. Efter ett par timmars brinntid var det ingen låga alls, bara litet pyr i liten veke precis vid ytan. Så här ser ena ljuset ut efter kanske 3½ timmes brinntid:
Den ena brann för fullt, men gjorde att ljusmassan drevs uppåt i koppen, den andra brann liksom knappt alls men ljusmassan drevs fortfarande uppåt i den också.
Samma för mig. Men den blev bra till annan familjemedlem som tål den, och den blev hissad där.Men åh, det var en sak jag såg extra mycket fram emot i boxen. Och så fick jag mandel, som jag inte tål
HISS till trstagramboxen!
Hade önskat andra smaken på den stora påsen (icke spoila!) men kanske ger den en chans
Allt annat var toppen!!
De ska väl individanpassa boxarna mer sen har jag för mig?
Jag fick den med två "smaksättningar" men känner inget direkt, kanske möjligen något i eftersmaken. Fast jag har ju bara provat en "bit"
Testar mina ikväll o återkommer!
Gillar ju inte den smaken som står först
Men de där hårda i svart ask: mums!!!!!
Ja om du väljer votiv-modellen och en enkel hållare så funkar det ju så.Refill menar du? För det är just det miljövänliga jag vill åt
samma för migMin ena hållare var trasig!