Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS till trstagramboxen!
Hade önskat andra smaken på den stora påsen (icke spoila!) men kanske ger den en chans :)
Allt annat var toppen!!

De ska väl individanpassa boxarna mer sen har jag för mig?

Jag kanske har otur, men lågan är väldigt ojämn och den drunknar lätt. Efter ett par timmars brinntid var det ingen låga alls, bara litet pyr i liten veke precis vid ytan. Så här ser ena ljuset ut efter kanske 3½ timmes brinntid:
2014-11-21125852_zps00be48fe.jpg

Så här såg de ut igår när de brann:
2014-11-20205848_zps8c459fef.jpg

Den ena brann för fullt, men gjorde att ljusmassan drevs uppåt i koppen, den andra brann liksom knappt alls men ljusmassan drevs fortfarande uppåt i den också.

Testar mina ikväll o återkommer!

Jag kanske har otur, men lågan är väldigt ojämn och den drunknar lätt. Efter ett par timmars brinntid var det ingen låga alls, bara litet pyr i liten veke precis vid ytan. Så här ser ena ljuset ut efter kanske 3½ timmes brinntid:

Den ena brann för fullt, men gjorde att ljusmassan drevs uppåt i koppen, den andra brann liksom knappt alls men ljusmassan drevs fortfarande uppåt i den också.

Men Gud så dåligt! Får se om mina gör likadant.

Det som fattades i min box blir skickat till mig i efterhand enligt kundservice :)

Exakt vad som hände med mina också. DISS från mig.

Men det fanns ju en del annat att hissa i boxen :love:

Men åh, det var en sak jag såg extra mycket fram emot i boxen. Och så fick jag mandel, som jag inte tål :(

HISS till trstagramboxen!
Hade önskat andra smaken på den stora påsen (icke spoila!) men kanske ger den en chans :)
Allt annat var toppen!!

De ska väl individanpassa boxarna mer sen har jag för mig?

Jag fick den med två "smaksättningar" men känner inget direkt, kanske möjligen något i eftersmaken. Fast jag har ju bara provat en "bit" :D

Gillar ju inte den smaken som står först ;)
Men de där hårda i svart ask: mums!!!!!

Åh då ska jag testa en sån idag.

Sambon gillar inte heller den smaken men åt upp nästan hela påsen så den kan inte vara så överväldigande även om man äter fler än en/ett :p

Jag vill hissa Brunkullans julte. Hjälp så gott. :d
Tur för mig att många verkar gilla sina Testagram, när jag nu ¨lurade¨ så många att prova. :D
Rackarns trist att ljusen inte verkar vara någon hit. Jag har testat ett och det brinner med liten mesig låga. :(
Jag som älskade tanken.

Tunnbrödchipsen var superhiss. Jag fick mandelpepparkakorna och dom är det diss på, smaklösa. Jag gillar inte Annas pepparkakor överlag då jag tycker att dom är för spröda och tråkiga. Jag vill ha hårdare och kryddigare.

Ett stort HISS till denna tråd, jag gillar den och följer uppmärksamt med i era recensioner, ärlig konsumentupplysning när den är som bäst!

Jag håller med @Jeps, ett stort DISS går tyvärr också till denna tråd, tråden väcker “habegäret” hos mig och får mig att vilja testa så gott som precis allt när jag går i en butik och känner igen en vara från denna tråd, eller så vill jag köpa sakerna, testa dem och sedan själv skriva om dem här. Jag har således spenderat en del extra pengar på köp jag egentligen inte skulle gjort annars. Sån här var jag absolut inte innan denna trådstart.

Nu letar jag bara febrilt efter the Body Shops almanackan och måste dessutom på något sätt ta mig till systembolaget för att köpa julmusten. Då jag så sällan besöker ett systembolag så måste jag därför provsmaka flaskorna direkt utanför och är det då extra gott så måste jag ju in igen och bunkra upp med fler flaskor inför julen. Måste bara komma ihåg att ta med mig en mugg att dricka ur (att dagtid halsa direkt ur en flaska utanför systembolagets dörrar, det kan ju definitivt sänka mitt rykte rätt rejält på orten där jag bor).

Ja detta var bara ett exempel på hur mitt liv numera präglas starkt av en buketråd!

/ kayoba

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka