Posten levererade precis mitt Testagram Ska inte spoila men jag är väldigt nöjd!
Skriv i dold text så kan de som inte vill läsa slippa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Posten levererade precis mitt Testagram Ska inte spoila men jag är väldigt nöjd!
@athena_arabians hur stort var paketet? Ryms det i brevlådan tro? Eller måste jag vänta på posten innan jag åker in till stan
Nope! Du är inte ensam om den funderingenChokladet eller chokladen eller vad fasen man nu säger på svenska, med non stop i var god men inte jättegod. Men jag kan inte låta bli att fundera på hur det kan komma sig att non stopen fortfarande är hela och med färg trots att de ju hamnade i varm choklad? Jag vet, det är bara jag som funderar på sånna dumma saker, men det var det första jag tänkte på.
Min var också snäll och kom in med det på gårdenDet gick inte ner i brevlådan men min postis är van vid att jag får skrymmande saker (vadå Amazon/eBay-drottningen ) så postis brukar åka in på gården och ställa paketen på bron
??? Vilken? MmmMåste få hissa Marabous nya med kex. Speciellt den med salta kex, helvete vad god! Skulle ha varit mer kex bara