Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
dags för mej att bidra med lite hiss

jag vill hissa aloe veradryckerna :d riktigt slemmiga och läskiga i början. men när man vant sig så är dom snuskigt goda. lätt att bli beroende av. även dom sockerfria är riktigt goda.

däremot så vill jag dissa priset på dom :mad:

Mitt väntar på Ica, ska hämta ikväll när jag kommer hem från skolan! Ingen får hissa eller dissa grejerna i testogrammet innan "alla" fått det tycker jag ;)

Chokladet eller chokladen eller vad fasen man nu säger på svenska, med non stop i var god men inte jättegod. Men jag kan inte låta bli att fundera på hur det kan komma sig att non stopen fortfarande är hela och med färg trots att de ju hamnade i varm choklad? Jag vet, det är bara jag som funderar på sånna dumma saker, men det var det första jag tänkte på.

Chokladet eller chokladen eller vad fasen man nu säger på svenska, med non stop i var god men inte jättegod. Men jag kan inte låta bli att fundera på hur det kan komma sig att non stopen fortfarande är hela och med färg trots att de ju hamnade i varm choklad? Jag vet, det är bara jag som funderar på sånna dumma saker, men det var det första jag tänkte på.
Nope! Du är inte ensam om den funderingen :)

Jag har inte hämtat ut mitt testagram än men tittade på hemsidan och blev väldigt positivt överraskad. Jag tror jag kommer gilla allt. Jag nappade i sista stund eftersom det var utlovat en jul- och nyårslåda. Septemberlådan (som jag inte beställde) innehöll inget jag var lockad av så jag hade inga höga förväntningar.

Meeeen, nu vill jag dissa er! Nu gick jag ju in på testagrams's hemsida och läste vad det är i boxen, ingen hemlighet längre ju :( *fy på nyfikna mig*

Jag vill HISSDISSA Barnängelns Frozen Fruities Äpplesorbet.
Den luktar :love: och känns fräsch när en väl duschat av sig den. Men konsistensen?! :yuck::wtf: Helt genomvidrig och som typ tapetklister...

bd8bd5cb2c1b36a2_400x400ar.png

Har också fått min (första) Testagramlåda. Det är nästan som när man fick Pollux-paketet när man var liten. Spännande och förväntansfullt att öppna! :D

Jag har faktiskt tjuvsmakat en produkt redan, kunde inte låta bli för de såg så mumsiga ut.:angel:

Det gick inte ner i brevlådan men min postis är van vid att jag får skrymmande saker (vadå Amazon/eBay-drottningen :angel:) så postis brukar åka in på gården och ställa paketen på bron :up:
Min var också snäll och kom in med det på gården :banana:

..............................
Jag hissar också fenomenet och tyckte att det var en väldigt rolig låda.
MEN det var ju inte bara nyheter som jag trodde det skulle vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka