Var hittar man musten??
Jag köpte på Ica Maxi häromdagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man musten??
Jävla buke. Nu är julen omstöpt. Nu kommer jag inte kunna dricka apotekarnes längre. Käre tid vad god den här var! Jättehiss från mig också.Apropå julmust längtar jag tills denna kommer ut på systembolaget för säsongen (HISS):
Den är alkoholfri men säljs på bolaget som sagt. SÅÅÅ god! Alla läsk-muster kan slänga sig i väggen!
Det enda som är lite synd är att den har en riktig kork, så först tänkte jag att då måste man ju dricka upp hela på en gång ()… MEN den håller sig bubblig öppnad i kylen om man stoppar ned skaftet på en tesked i flaskhalsen. Jätteknäppt tips första gången jag hörde det men det funkar, har testat själv på både musten och mousserande vin. Håller sig som nyöppnat i ett dygn till!
Jävla buke. Nu är julen omstöpt. Nu kommer jag inte kunna dricka apotekarnes längre. Käre tid vad god den här var! Jättehiss från mig också.
Nu sitter jag med iPad så jag kan inte lägga in bild, men supermegshimlaHISS till Dumle pepparkaka! Den är alldeles löjligt god! Som att äta pepparkaksdeg men lite mildare och lenare i smaken. Och med lite god choklad som sagt. Mumsalabim!
Den är god, men kunde vara godare. Men jag upplevde att det blev mer pepparkakasmak om man tuggat bort chokladen och bara hade dumlen kvar så att säga. Jättegod då! Gud så sugen jag är!Kul att du gillade den!
@Ninnurur håller med om Hiss till Dumle pepparkaka, men tycker inte den smakar pepparkaka utan bara ingefära. Men det gör inget för den är supergod
Var hittar man musten??
Fast jag har en grej för allt som luktar äpple.
Samma här!Fick precis sms från Testagram, lådan är på väg!
vA! Jag har inte fått ngt smsSamma här!
vA! Jag har inte fått ngt sms
Jag har grungrytvålen med pepparkaksdoft. Man luktar pepparkaksdeg om händerna, och blir konstant sugen på pepparkaksdeg/pepparkakor. Jag som ibland när jag är slö brukar använda handtvålen i ansiktet har dock fått inse att det blir lite väl mycket pepparkaksdoft. Men tvålen får ändå en HISS!Nygårda lagrad julmust på bourbonfat - Diss!
Va så klart tvungen att testa efter alla lovord från buke men nä, usch den va inge god alls
Gunry tvål Choklad & Apelsin - Hiss!
Luktar helt underbart!