Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vaddå???Mycket vanilj skulle jag säga.
JA jag tyckte det blev för mycket med chokladen i, tyvärr.Köpte dessa eftersom jag sett dom i denna tråd och ville testa, Ballerina Pepparkaka 2014:
Det är alltså två runda pepparkakskex (utan hål i) med chokladfyllning däremellan. Måste tyvärr säga DISS då dom är alldeles för sötsliskiga. Det är liksom mer sött än smak överhuvudtaget och det går inte att äta mer än en. Om de kunde tagit bort typ hälften av sockret hade de varit goda. De andra mer "klassiska" ballerina med pepparkakskex och nougatfyllning är bättre.
Jag har nån liknande variant från Jula, rätt så klumpiga förvisso och nog mer foder än i dina, dessa är riktigt varma. Men perfekta till kalla vinterdagar i stallet, älskar dem! Älskar hela Jula för övrigt, det är min favoritaffär
Jag vill hissa dessa stövlar från Jula. De är de perfekta stallskorna. De är i mellanlängd, så inte gummistövelhöga men lagom höga för att ge sig ut i leriga hagar. De är vattentäta, bara att spola av leran. De är inte halkiga på vintern när man går på is. Lagom tjockt foder så de funkar höst/vår men också vinter om man har ett par raggsockor i. Stålhätta. Funkar att rida i också när man inte ska rida så superseriöst. Jag ÄLSKAR dom!
Jag har en äldre variant och har haft mina i 10 år. Trots flitigt användande är de fortfarande vattentäta och hela. Brukar köra insmörjning och impregnering typ en gång per år. Så totalt prisvärda. Dessutom sköna att gå i en hel dag.
Ja Jula är underskattat. Har perfekta ullstrumpor att ha i stallet. I stort sett alla mina rid/stallhandskar är därifrån. Älska Jula!Jag har nån liknande variant från Jula, rätt så klumpiga förvisso och nog mer foder än i dina, dessa är riktigt varma. Men perfekta till kalla vinterdagar i stallet, älskar dem! Älskar hela Jula för övrigt, det är min favoritaffär
Vill HISSA den här Är förpassad till lightdryckernas land. Den smakar inte som en lightsaft, och är utan vidrig eftersmak som det är på typ fun light. Den är inte ny, har druckit samma i flera år men igår när jag köpte mig en flaska kom jag på att jag borde hissa den.
Hissar även mina nya vinterskor. Okej, dom ser jättetöntiga ut och det står Lady på sidan i rosa text (liten kräkvarning på det) men dom är supervarma och sköna utan att vara tunga, och vattentäta. Har dock hittills bara provat i sjuttom minus men då var det varmt och gosigt om fötterna även om jag är en hopplös tåfrysare.
Vill HISSA den här Är förpassad till lightdryckernas land. Den smakar inte som en lightsaft, och är utan vidrig eftersmak som det är på typ fun light. Den är inte ny, har druckit samma i flera år men igår när jag köpte mig en flaska kom jag på att jag borde hissa den.
Hissar även mina nya vinterskor. Okej, dom ser jättetöntiga ut och det står Lady på sidan i rosa text (liten kräkvarning på det) men dom är supervarma och sköna utan att vara tunga, och vattentäta. Har dock hittills bara provat i sjuttom minus men då var det varmt och gosigt om fötterna även om jag är en hopplös tåfrysare.
Vad är det för märke på skorna?
Smak är ju en personlig upplevelse, men jag hoppas du bara hade otur! Det är just för att jag tycker de är krispiga och smakliga jag tycker Rootfruit är bland de bästa i genren! Har du någon annan sort att rekommendera?
Änglamark har en sort som jag tror tandläkarförbundet sponsrar, för de är knalligt tandbrytande hårda och smaklösa, men Kung Markattas tycker jag var lite bättre, dock ganska dåligt med smak på.
Vad lustigt, för just den restaurangen skulle jag DISSA
Vi var där i somras men fick vänta länge på att beställa, folk som kom dit efter oss fick beställa före oss. Maten var acceptabel, men vet inte om den direkt var prisvärd, personalen var mjaa. Men visst ligger den vackert där vid vattnet
Var hittar man musten??Apotekarnes Årsmust 2014 - FETHISS!
Urtekram Chunky Jordnötssmör - HISS!
Ingen nyhet men den är väl värd en hiss! Smakar precis som bra jordnötssmör ska med en fin innehållsförteckning bestående av endast jordnötter och salt. Precis som det ska vara! Att den dessutom är ekologisk är ett enormt plus i kanten