@bejkonfis: Har du testat Nygårda julmust romfat? Jag tyckte båda var goda men den på romfat var snäppet godare HISS mao!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har grungrytvålen med pepparkaksdoft. Man luktar pepparkaksdeg om händerna, och blir konstant sugen på pepparkaksdeg/pepparkakor. Jag som ibland när jag är slö brukar använda handtvålen i ansiktet har dock fått inse att det blir lite väl mycket pepparkaksdoft. Men tvålen får ändå en HISS!
@bejkonfis: Har du testat Nygårda julmust romfat? Jag tyckte båda var goda men den på romfat var snäppet godare HISS mao!
Jag vill istället DISSA denna skapelse. Efter att ha tvättat händerna med den känner jag mig konstant fettig och kladdig om händerna, just för att det luktar pepparkaksdeg hela tidenJag har grungrytvålen med pepparkaksdoft. Man luktar pepparkaksdeg om händerna, och blir konstant sugen på pepparkaksdeg/pepparkakor. Jag som ibland när jag är slö brukar använda handtvålen i ansiktet har dock fått inse att det blir lite väl mycket pepparkaksdoft. Men tvålen får ändå en HISS!
Jag tycker man blir lika ren som vanligt, så jag misstänker att det är en inbillning från din sida för att det blir fel i hjärnan med den doften.Jag vill istället DISSA denna skapelse. Efter att ha tvättat händerna med den känner jag mig konstant fettig och kladdig om händerna, just för att det luktar pepparkaksdeg hela tiden
Då ska du testa Lidls rengöringsservetter med äppellukt. Luktar mycket och och precis som äpple tycker jag.
Jag vill istället DISSA denna skapelse. Efter att ha tvättat händerna med den känner jag mig konstant fettig och kladdig om händerna, just för att det luktar pepparkaksdeg hela tiden
Jag tycker man blir lika ren som vanligt, så jag misstänker att det är en inbillning från din sida för att det blir fel i hjärnan med den doften.
Har också fått testagram-sms!
Men asså den här jeeeeevla tråden. Jag kommer inte kunna hämta ut mitt paket förrän tidigast torsdag eftermiddag/kväll, det betyder att jag inte kan öppna den här tråden förrän jag hämtat mitt jälarns paket!
Har också fått testagram-sms!
Men asså den här jeeeeevla tråden. Jag kommer inte kunna hämta ut mitt paket förrän tidigast torsdag eftermiddag/kväll, det betyder att jag inte kan öppna den här tråden förrän jag hämtat mitt jälarns paket!
Jag bor i lägenhet i stan, gammalt inkast med fjädring vilket innebär att varje gång utdelarna ska pressa in en försändelse sker det med en väsande svordom och att posten hänger kvar stående rakt ut i luften fastnitad på insidan av inkastet på dörren. Så nä...jag tror ingen ens skulle försöka med det.Förra boxen hade de tryckt ner i min brevlåda. Den passade precis, väldigt precis. (Jag fick packa upp den ur lådan, i lådan, enda sättet att få upp lådjäkeln.)
Kanske du inte heller behöver hämta den.
Jag bor i lägenhet i stan, gammalt inkast med fjädring vilket innebär att varje gång utdelarna ska pressa in en försändelse sker det med en väsande svordom och att posten hänger kvar stående rakt ut i luften fastnitad på insidan av inkastet på dörren. Så nä...jag tror ingen ens skulle försöka med det.
Oh! Den har jag köpt men inte smakat änHiss! På lussebullsglöggen som finns nu, den var riktigt god tycker jag som inte riktigt.vågar mig på blossas starkglögg iår, lavendel känns inte som någonting för mig... Och en liten diss på pepparkaksglöggen, iaf i jämförelse med lusseglöggen.
Jag kan meddela att lavendelglöggen får helt klart godkänt av mig, försvinnande liten antydan av lavendel men en god glögg som inte är så söt. HISS!Hiss! På lussebullsglöggen som finns nu, den var riktigt god tycker jag som inte riktigt.vågar mig på blossas starkglögg iår, lavendel känns inte som någonting för mig... Och en liten diss på pepparkaksglöggen, iaf i jämförelse med lusseglöggen.