Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har redan hunnit äta upp en av grejerna i boxen :angel::o

Jag vill DISSA Rustas mini-julgranskulor 63 st, UTAN SNÖRE! :banghead::mad::rage::wtf: Fatta vad jobbigt det är att sätta sytråd på varenda förbaskade kula....
Jag har också mumsat så en sak nästan är slut. Knaprigt och gott! :d

De där kulorna, är det inte enklare att dra metrev genom alla på en gång så man gör en girlang liksom? Smaksak, kanske är finare att hänga alla var och en, men attan vilket jobb! Då uppslattar man julpyssel minsann om man tar sig det besväret! :D

Jag har också mumsat så en sak nästan är slut. Knaprigt och gott! :d

De där kulorna, är det inte enklare att dra metrev genom alla på en gång så man gör en girlang liksom? Smaksak, kanske är finare att hänga alla var och en, men attan vilket jobb! Då uppslattar man julpyssel minsann om man tar sig det besväret! :D
Uppslattar?? :D mkt roligt ord dock :D kan få flertal associationer :p

Jag vill HISSA Subways Chicken Fajita Avocado! :d
chicken_fajita_avocado.png

Testagramboxen! HISS! Även om jag inte kan äta vissa saker - man kan ju ge bort, men liksom för 59:- tycker jag det var jättevärt KUL grej! 5 av 5 tumme upp! :up::up::up::up::up:

Är det bara jag som saknar en produkt i boxen? Man fick ju med en lista på innehållet, men jag har inte fått en av grejerna som står där. Annars gillade jag innehållet, men måste faktiskt DISSA att de inte packat rätt antal grejer...

11
Är det bara jag som saknar en produkt i boxen? Man fick ju med en lista på innehållet, men jag har inte fått en av grejerna som står där. Annars gillade jag innehållet, men måste faktiskt DISSA att de inte packat rätt antal grejer...
Jag fick allt som står med på listan. Kontakta testagram så får du nog det du saknar.

Efter att ha testat sakerna från Claes Ohlson måste jag nog dissa dessa. Svag och ojämn funktion.

MEN attans. Skulle ju börja prenumerera på den testagramboxen förra månaden men jag glömde bort det. Nu har jag skickat in. Månne om det blir en box i december också.. :D?

Nej vad tråkigt :( Gillar idén väldigt mycket, synd att det inte funkar praktiskt.

Jag kanske har otur, men lågan är väldigt ojämn och den drunknar lätt. Efter ett par timmars brinntid var det ingen låga alls, bara litet pyr i liten veke precis vid ytan. Så här ser ena ljuset ut efter kanske 3½ timmes brinntid:
2014-11-21125852_zps00be48fe.jpg

Så här såg de ut igår när de brann:
2014-11-20205848_zps8c459fef.jpg

Den ena brann för fullt, men gjorde att ljusmassan drevs uppåt i koppen, den andra brann liksom knappt alls men ljusmassan drevs fortfarande uppåt i den också.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka