Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Posten levererade precis mitt Testagram Ska inte spoila men jag är väldigt nöjd!
Mmm... deras svamppasta är jättegod men vet inte om den finns kvar. Älskar att plocka sallad!HISS till Picadeli salladsbuffé. Så fräscht och gott. Köpte för nästan 100 kr i morse och åt hälften till frukost o hälften till lunch. Mmmm!!
Jag har också mumsat så en sak nästan är slut. Knaprigt och gott!Jag har redan hunnit äta upp en av grejerna i boxen
Jag vill DISSA Rustas mini-julgranskulor 63 st, UTAN SNÖRE! Fatta vad jobbigt det är att sätta sytråd på varenda förbaskade kula....
Uppslattar?? mkt roligt ord dock kan få flertal associationerJag har också mumsat så en sak nästan är slut. Knaprigt och gott!
De där kulorna, är det inte enklare att dra metrev genom alla på en gång så man gör en girlang liksom? Smaksak, kanske är finare att hänga alla var och en, men attan vilket jobb! Då uppslattar man julpyssel minsann om man tar sig det besväret!
Men kära nån, de har jag ju heeelt missat! Och jag var ändå inne på Marabous hemsida innan jag skrev min fråga till dig. Här ska shoppas!De här!
Testagramboxen! HISS! Även om jag inte kan äta vissa saker - man kan ju ge bort, men liksom för 59:- tycker jag det var jättevärt KUL grej! 5 av 5 tumme upp!
Jag fick allt som står med på listan. Kontakta testagram så får du nog det du saknar.Är det bara jag som saknar en produkt i boxen? Man fick ju med en lista på innehållet, men jag har inte fått en av grejerna som står där. Annars gillade jag innehållet, men måste faktiskt DISSA att de inte packat rätt antal grejer...
MEN attans. Skulle ju börja prenumerera på den testagramboxen förra månaden men jag glömde bort det. Nu har jag skickat in. Månne om det blir en box i december också.. ?
Nästa kommer i slutet på januari.
Nej vad tråkigt Gillar idén väldigt mycket, synd att det inte funkar praktiskt.Efter att ha testat sakerna från Claes Ohlson måste jag nog dissa dessa. Svag och ojämn funktion.
Nej vad tråkigt Gillar idén väldigt mycket, synd att det inte funkar praktiskt.