Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh då ska jag testa en sån idag.

Sambon gillar inte heller den smaken men åt upp nästan hela påsen så den kan inte vara så överväldigande även om man äter fler än en/ett :p
jag klämde hela påsen, och jag äter verkligen inte svamp! Så jag får ju lov att Hissa dom :P

Tunnbrödschipsen blir också hiss, chokladkulorna blir nog Diss (trots jag tycker om choklad)... Pepparkakorna fick jag dom kryddiga så det är jag nöjd med, dom är goda :)

Det finns kalendrar på TBS hemsida också, fast de är inte samma som finns i butikerna :)
Är så SJUKT nyfiken, och så finns det många produkter jag hoppas, hoppas, hoppas är med! :D
(ok, nog om det...)

HISS:
krisprolls_packshot.jpg

:d :d lite, lite klen smak men...mmmmmmmmmmh! :love:

jag klämde hela påsen, och jag äter verkligen inte svamp! Så jag får ju lov att Hissa dom :P

Tunnbrödschipsen blir också hiss, chokladkulorna blir nog Diss (trots jag tycker om choklad)... Pepparkakorna fick jag dom kryddiga så det är jag nöjd med, dom är goda :)

Vi åt tunnbrödschipsen med lite god ost (typ brie). Det var supergott!

Mina hållare från CO var hela men som flera konstaterat, de fungerar inte. Lågan dränks efter ett tag. Jag tror det kan bli bra bara de får till ljusmasseblandningen, som den är nu verkar den vara för hård.

Jag ger HISS för idén men DISS för utförandet.

Jag öppnade nyss förpackningen från CO och det regnade glas ur den :( Ena hållaren är heltrasig och den andra är sprucken. Kan inte testa produkten öht alltså. Skrev nyss på Testagrams fejsbok så får vi se hur de löser problemet, enklast är väl att få hämta ut nya koppar i butik?

Resterande innehåll är jag väldigt nöjd med! Ska testa lite när dottern somnat tänkte jag ;)

Jag vill hissa Brunkullans julte. Hjälp så gott. :d
Tur för mig att många verkar gilla sina Testagram, när jag nu ¨lurade¨ så många att prova. :D
Rackarns trist att ljusen inte verkar vara någon hit. Jag har testat ett och det brinner med liten mesig låga. :(
Jag som älskade tanken.

Det här har absolut ingenting alls med tråden att göra, men jag läste det där som ett rätt snuskigt ord :o

Annas mandelpepparkakor- diss!

Går absolut att äta, de är spröda o smakar bra så, men de är aaaalldeles för milda i smaken för min del!
Dottern slukade dom dock ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka