Tack!Ok, bara så att vi är klara på en sak: Lussekatter innehåller russin, ju fler desto bättre. Capish?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Ok, bara så att vi är klara på en sak: Lussekatter innehåller russin, ju fler desto bättre. Capish?
Meh! Vad elakt att plocka ur russinen och ge bort en russinfri bulleNi har fel allihop. Lussekatter existerar enbart för att man ska kunna plocka ur russinen. Lussekatten dumpar man på någon annan!
Äh. Jag har syskon som vill ha lussekatten utan russin. Klart man ska utnyttja såna dumheter De äter inte ens vörtbröd med russin, herregud liksom!Meh! Vad elakt att plocka ur russinen och ge bort en russinfri bulle
Vörtbröd SKA inehålla russin, det bara är så liksom! Det finns inget godare än vörtbröd med russin!Äh. Jag har syskon som vill ha lussekatten utan russin. Klart man ska utnyttja såna dumheter De äter inte ens vörtbröd med russin, herregud liksom!
Fel, fel, FEL!!!Ok, bara så att vi är klara på en sak: Lussekatter innehåller russin, ju fler desto bättre. Capish?
Jag vet inte om jag ska hissa eller dissa, det får bli både på denna:
Jag älskar rotfruktchips, föredrar det framför vanliga potatischips, men den här sorten var lite nja. Rödbetorna som är min favorit är okej, men palsternackan har bismak.
Jag föredrar rootfruit, de är mer saltade och sprödare, de fethissar jag.
HISS till mig själv som köpte denna;
Sedan är jag säker på att det är HISS
till den med, även om det än så länge inte går att veta ju [/QUO
Jag ser inte, var är kalendern från?
Men vad synd jag var där en gång när föregångaren hade den och provade deras pizza - tyckte inte om det. Fast alla tycker ju olika också.
Får kanske prova något annat nästa gång och se. Om du går dit igen, prova pommesen!
Smak är ju en personlig upplevelse, men jag hoppas du bara hade otur! Det är just för att jag tycker de är krispiga och smakliga jag tycker Rootfruit är bland de bästa i genren! Har du någon annan sort att rekommendera?Jag får nog dissa Rootfruit. Jag hoppas att påsen var ett olycksfall i arbetet men palsternackschipsen var inte bra. De var för tjocka smakade bränt och var knalliga istället för krispiga. Jag som älskar palsternacka blev jättebesviken.
Vad lustigt, för just den restaurangen skulle jag DISSAMinns inte om jag åt pizza där någon gång förut (men tror att andra i familjen gjorde det): däremot t ex en helt underbar spöfiskad tonfisk..... Och även i övrigt var vi där lite nu och då och åt middag, med eller utan släkt/vänner när vi inte orkade ordna kalasen hemma (t ex för att fira framgångar i sadeln )
"Hemgjord" pommes med skalkanter kvar tycker jag är ganska basic. Kanske ger vi det någon mer chans, mer troligt väljer vi den restaurant som finns några hundra meter därifrån. Så passar på att HISSA restaurant Pont i Täby.