Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blobbar? Först Morberg-kommentaren och sedan det här? Satsa aldrig på en karriär i reklambranschen :cautious:

Å andra sidan har du definitivt hindrat mig från att prova två produkter i den här tråden. Hatten av för detta! :up:

Äsch, vad känslig du är! :D Du missar en godgottig glögg och en innehållsrik aloevera-dricka på det där sättet ju!
(och alla som vill anställa mig as creative director of words and wisdom på sin byrå kan inboxa mig medelbums! :up: )

Hiss till Konfektas Polkakola!
image1.jpg

Eller det kanske ska vara en diss eftersom det är så svårt att sluta äta av den? :D

Åååh!! Den har jag kollat på flera gånger, men det räcker med att titta på den i affären för att tänderna ska börja vråla :eek: (på gott och ont då...)

Jag brukar köpa alovera-drycken
img_8129_141231237.jpg
, och är nästan barnsligt förtjust i just den, de andra sorterna är liksom bara bleka kopior tycker jag.

Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken. :up:
2014-12-04212302_zps8b978196.jpg

5 blobbar av 5! Eller 5 hissar av 5!

Håller med! Och vill varna för endel kopior!!! De innehållet aspartam!! :yuck::eek::banghead::wtf: Helt odrickbart!!

Häromveckan fick jag en grytbas alldeles gratis. Huruvida det smakar som en riktig Korma är jag inte övertygad om men det var gott i vilket fall som helst. Högsta betyg från indisk-mat-älskande dottern!

Således HISS till Felix grytbas Korma:
promd0154j_grytbas_indisk-424x600.jpg

Nu har jag testat äppelglöggen man kan köpa på matsmart, hissar att den är krav och ekologisk, dissar den klena smaken :( den är god, men smakar inte jättemycket

Jag fortsätter hissa färdigmat :D Den här gången är det Findus SMAK som får HISS. Jag har iofs inte testat Lasagne eller Torsk men Ricottabiff och Kyckling smakar utmärkt. Ordentliga portioner, rejäl smak och fina färger.

10617185_390083101140173_1648645537_n.jpg

Jag fortsätter hissa färdigmat :D Den här gången är det Findus SMAK som får HISS. Jag har iofs inte testat Lasagne eller Torsk men Ricottabiff och Kyckling smakar utmärkt. Ordentliga portioner, rejäl smak och fina färger.

10617185_390083101140173_1648645537_n.jpg
De där har jag letat som tusan efter i säkert ett halvår. Var har du hittat dem?

De där har jag letat som tusan efter i säkert ett halvår. Var har du hittat dem?

Jag tror de lanserades v.37 så det var väldigt länge du har letat i onödan ;) Skämt åsido, jag har köpt mina på Willys i Staffanstorp. De brukar vara sena med att ta in nyheter men dessa har de haft ett tag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka