Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken.
Blobbar? Först Morberg-kommentaren och sedan det här? Satsa aldrig på en karriär i reklambranschen
Å andra sidan har du definitivt hindrat mig från att prova två produkter i den här tråden. Hatten av för detta!
Min hjärna har fått det till att det är typ vatten med snor i, så jag kommer definitivt inte testa den!Äsch, vad känslig du är! Du missar en godgottig glögg och en innehållsrik aloevera-dricka på det där sättet ju!
(och alla som vill anställa mig as creative director of words and wisdom på sin byrå kan inboxa mig medelbums! )
Jag brukar köpa alovera-drycken
, och är nästan barnsligt förtjust i just den, de andra sorterna är liksom bara bleka kopior tycker jag.
Nu har jag hittat en variant som nästan klår original-aloeveradrycken. Nämligen en flaska på 1,5 liter, på Willys.
SUPERHISS! Stora blobbar, och smak på drycken.
5 blobbar av 5! Eller 5 hissar av 5!
Goda men bara sååå jobbiga att värma i två omgångar!Jag fortsätter hissa färdigmat Den här gången är det Findus SMAK som får HISS. Jag har iofs inte testat Lasagne eller Torsk men Ricottabiff och Kyckling smakar utmärkt. Ordentliga portioner, rejäl smak och fina färger.
Goda men bara sååå jobbiga att värma i två omgångar!
De där har jag letat som tusan efter i säkert ett halvår. Var har du hittat dem?Jag fortsätter hissa färdigmat Den här gången är det Findus SMAK som får HISS. Jag har iofs inte testat Lasagne eller Torsk men Ricottabiff och Kyckling smakar utmärkt. Ordentliga portioner, rejäl smak och fina färger.
De där har jag letat som tusan efter i säkert ett halvår. Var har du hittat dem?